حج کنگره‌ای بین‌المللی برای رساندن پیام دین است

14:17 - 21 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۴۵۰
حج کنگره‌ای بین‌المللی برای رساندن پیام دین است
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید در دوران حج وحدت سازی کنیم گفت: حج کنگره بین‌المللی برای رساندن پیام دین است.

خبرگزاری میزان - به گزارش صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر، گفت: حج بعد درونی برای حجاج به همراه دارد و آن دوام ذکر است. باید در دوران حج وحدت سازی کنیم.

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: حج بدون برائت حجی بی روح است. حج کنگره بین‌المللی برای رساندن پیام دین است.

وی با بیان اینکه حج امسال نقطه عطفی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین خواهد بود ادامه داد: مردم غزه با روحیه بالایی در حال مقاومت هستند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: ملت آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه بیدار شده‌اند و دانشجویان آنها به پاخواسته‌اند و شعار عدالت سر می‌دهند.

صدیقی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جریان غزه نشان داد دشمن تا چه حد با انسانیت دشمنی دارد. دانشجویان مظلوم دختر در آمریکا و استادان پیر دانشگاه‌های این کشور زیر زانو‌های پلیس آمریکا تحت فشار قرار می‌گیرند و به زندان می‌افتند.

وی افزود: تبلیغات دنیای غرب به حدی بود که چه بسا با صرف میلیارد‌ها دلار هم نمی‌شد این پیام را به مردم دنیا رساند، اما مغز متفکر جبهه مقاومت  باعث جلب توجهات به این موضوع شد، تا آنجا که دانشجویان در یک حرکت هماهنگ خودجوش به میدان آمدند و دستگیر و شکنجه می‌شوند و دنیا شاهد قساوت مدعیان حمایت از حقوق بشر و حقوق زنان در برخورد آنها با دانشجویان و زنان شد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *