اخباری: دو پنالتی برای حریف گرفته شد که خودمان هم نمی‌دانیم چگونه بود/ توقع داشتیم برنده بازی باشیم

18:01 - 09 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۴۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: دو پنالتی برای حریف گرفته شد که خودمان هم نمی‌دانیم چگونه بود؛ به هر حال حریف سپاهان بود.
- سعید اخباری پس از توقف خانگی ماشین سازی مقابل سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*امروز با تیم بزرگی بازی داشتیم. سابقه آن مشخص است که ستاره‌های بزرگ و یک کادر فنی خوب دارد.

*محرم نویدکیا اسطوره اصفهان است. بازی خوبی را داشتیم. سعی کردیم بر گردش توپ کنترل داشته باشیم. سپاهان تیم با تجربه ایست و نباید جلوی آن غفلت کنید.

* با گرفتن یک پنالتی عقب افتادیم و شرایط نامساوی داشتیم. سپاهان هفته پیش بازی کرده بود، اما ما جمعه بازی کرده بودیم وناگهان گفتند باید سه‌شنبه بازی کنید.

*در این فشردگی مسابقات و چالش محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها خیلی سخت است که در فرصت کم خودتان را از نظر بدنی و روحی آماده کنید.

* پنالتی دوم را برای سپاهان گرفتند که باعث شد با نتیجه ۳ بر یک به رختکن برویم سخت است که برخلاف جریان بازی نتیجه رقم بخورد، اما می‌دانستیم بچه‌های ما می‌توانند به بازی برگردند.

*ناراحتم که در این بازی برنده نشدیم. با این نوع بازی حق بچه‌های ما نبود و حیف بود که برنده نباشیم به آن‌ها گفتم به غیر از بازگشت به این بازی لیاقت‌تان نیست در نیمه دوم برگشتیم و دو گل دیگر زدیم.

*توقع داشتیم برنده بازی باشیم، اما نشد. نمی‌دانم چطور از هواداران ماشین‌سازی عذرخواهی کنم، چون به آن‌ها قول دادم برنده باشیم

* دو پنالتی برای حریف گرفته شد که خودمان هم نمی‌دانیم چگونه بود. به هر حال حریف سپاهان بود. جلوی این تیم وقتی شکایت کنید باید تاوان آن را بدهند.

*در فوتبال روز دنیا تمام بازیکنان در گل زدن و همچنین گل خوردن تیم سهیم هستند به هیچ عنوان خط دفاع تیمم را مقصر نمی‌دانم از کسانی که سؤال می‌پرسند می‌خواهم که انصاف را در پرسش‌هایشان رعایت کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *