ایران مستقل‌ترین و مقتدرترین کشور منطقه است /آمریکا با وجود بمب هسته‌ای شکست خورد

16:23 - 29 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۸۳۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: دبیرشورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین و مقتدرترین کشور منطقه است، گفت : توان هسته‌ای، توان تولید‌کننده پیروزی نیست چراکه آمریکا دارای بمب هسته‌ای درعراق و افغانستان بود ولی شکست خورد.
به گزارش گروه سیاسی ، علی شمخانی روز پنجشنبه (29مردادماه) در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس درتبریز گفت: داعش و وهابی، فلسطین را از الویت جهان اسلام خارج کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد : رزمندگان ایرانی صبر نکردند تا داعش برای کشور ما خطرساز شود و حتی پیشکسوتان دفاع مقدس نیز در جبهه مقاومت درعراق و سوریه حاضر شده‌اند.

شمخانی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنند ، اظهار کرد : اینکه گفته می‌شود ایران مستقل‌ترین و مقتدرترین کشور منطقه است، ناشی ازهمه اقدامات ما و ایستادگی در جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه آموزه‌های دینی نشان دهنده این است که برطبق فتوای رهبری ما دنبال بمب هسته‌ای نیستیم، گفت : آمریکا دارای بمب هسته‌ای درعراق و افغانستان بود ولی شکست خورد.

وی با بیان اینکه توان هسته‌ای، توان تولید‌کننده پیروزی نیست و برهمین اساس نیز تصمیم بر این شد که این مشکل را با مذاکره حل کنیم، تاکید کرد : قرائت جناحی از توافق به سود هیچکس نیست و ما سعی می کنیم دربررسی توافق اجماع ملی را حاصل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مسوولان با مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند ، نفوذ فرهنگی محال است، گفت : فساد اقتصادی می تواند مثل موریانه، اساس نظام را ساقط کند.
فرمانده سپاه عاشورا هم با بیان اینکه ما برای جلوگیری از نفوذ آمریکای جهان خوارهمواره روشنگری کرده و مبارزه خواهیم کرد، افزود : ما هنوز به آرمان های انقلاب با روحیه استکبارستیزی وفاداریم، این وفاداری را به خدمت حضرت آقا برسانید و بگویید از آذربایجان نگران نباشند.

سردارغلام عسگرکریمیان با بیان اینکه مفتخریم که در صف اول نبرد با استکبار جهانی حضور داریم و نام خود را در سرلیست یاوران ولایت ثبت کرده ایم، گفت: شهدای عرصه دفاع مقدس و شهدای محراب، گواهی صادق هستند براین حرف که از اول به اسلام و انقلاب وفادار بوده ایم و به اثبات رسانده ایم.

وی ادامه داد : امروز هم با بصیرتی کامل به دنبال نقشه راه فرمانده کل قوا، در وسط میدان جنگ هستیم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *