رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روحیه جهادی؛ موتور محرک خدمتگزاری خالصانه به مردم/دانش محوری ضامن موفقیت درماموریت هاست

9:34 - 09 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۱۷۶
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به لزوم هوشمندسازی پلیس ویژه گفت: پلیس باید دانش‌محور بوده و به آموزش توجه ویژه داشته باشد؛ ازاین رو آموزش‌های نوین و کاربردی، به کارگیری تجهیزات بروز، اشراف اطلاعاتی و مهارت افزایی کارکنان ضامن اجرای صحیح و موفقیت‌آمیز مأموریت هاست.
- سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان‌های ویژه ناجا ضمن گرامی‌داشت اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید "حاج قاسم سلیمانی"، اظهار کرد: این ایام برای نیرو‌های مسلح می‌تواند فرصت تجدید قوا محسوب شود؛ در طول هشت سال دفاع مقدس، جوش و خروش انقلابی و ایجاد انگیزه برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، در همین مراسمات و تشییع شهدا صورت می‌گرفت چراکه ما شهادت را به‌عنوان کمال و راه رسیدن به پروردگار متعال تلقی می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: روحیه جهاد و شهادت طلبی به معنای مجموعه نظام ارزشی و اعتقادی است که کمال را برای انسان محقق می‌سازد و این روحیه در واقع رمز موفقیت در جبهه‌های حق علیه باطل است.
 
سردار کرمی با اشاره به اجرای مأموریت‌های یگان ویژه با رویکرد اجتماعی بیان کرد: یگان ویژه در صحنه‌های مختلف نشان داده که در کنار مردم است و توانسته نقطه امید و قوتی برای آحاد مردم ایران اسلامی باشد که در همین راستا حضور داوطلبانه کارکنان پلیس ویژه در عملیات‌های مردم یاری و اردو‌های جهادی نشان از عزم جدی آنان برای خدمتگزاری خالصانه به مردم و رفع محرومیت دارد.
 
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به لزوم هوشمندسازی پلیس ویژه تصریح کرد: پلیس باید دانش‌محور بوده و به آموزش توجه ویژه داشته باشد؛ از این رو آموزش‌های نوین و کاربردی، به کارگیری تجهیزات بروز، اشراف اطلاعاتی و مهارت افزایی کارکنان ضامن اجرای صحیح و موفقیت‌آمیز مأموریت هاست.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: یگان ویژه به عنوان یک مجموعه تمام عیار انقلابی همواره در خط مقدم خدمتگزاری خالصانه به مردم شریف ایران اسلامی قرار دارد و موفقیت ما در مأموریت‌ها با حفظ و ارتقای روحیه جهادی حاصل می‌شود. 
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: پلیس یگان ویژه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *