آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تراکتور؛ از منتفی شدن حضور قطبی و نوری تا بازگشت الهامی

11:45 - 29 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۵۱۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در جلسه سرنوشت‌ساز باشگاه تراکتور تکلیف سرمربی این تیم مشخص خواهد شد.

- شنیده می‌شود تکلیف همه گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور فردا (یکشنبه) مشخص می‌شود. از آنجا که تراکتوری‌ها نمی‌توانند با سرمربی خارجی قرارداد ببندند به مربیان ایرانی خارج از کشور روی آوردند، ولی تاکنون با هیچ گزینه‌ای به توافق نرسیدند.

با این حال، رایزنی تراکتوری‌ها فردا به نتیجه خواهد رسید و آنها سرمربی خود را مشخص می‌کنند. باشگاه تراکتور در همین راستا مذاکراتی با افشین قطبی و الکساندر نوری هم داشت که با هیچ‌کدام به توافق نرسید.

در صورتی که پس از جلسه سرنوشت‌ساز فردا، با هیچ‌یک از گزینه‌ها توافق حاصل نشود ساکت الهامی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور انتخاب خواهد شد. الهامی فصل قبل با تراکتور موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در جام حدفی شد، ولی به دلیل برخی حواشی شش ماه از حضور در میادین فوتبالی محروم شد.

محرومیت قطعی الهامی روز ۱۵ دی به پایان می‌رسد و سه ماه دوم آن به صورت تعلیقی خواهد بود. به همین خاطر مسئولان تراکتور در صورتی با الهامی قرارداد می‌بندند که محرومیت این مربی به حالت تعلیق دربیاید.



امیریوسف
|
-
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
سلام. ساکت الهامی فعلا بهترین گزینه برای تراکتوره
امیرحسین
|
-
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
داش مسعود هم از تاکتیک ساکت الهامی تقلید کرده دیگه ایشالا خودش جای سعید مهری رو تو ترکیب میگیره میشه یه ترکیب بی نقص بجز فخرالدینی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *