رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ربودن نامزد سابق در پوشش لباس زنانه/ضرب و شتم وحشیانه تا حد مرگ + عکس

14:13 - 28 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۴۸۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک مرد اهل «یورک شایر» بریتانیا نامزد خود را به طور وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار داد.
رییسی/ اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، آسوشیتدپرس منتشر کرد: یک مرد 29 ساله آرایشگر با بستن دست‌های نامزد سابقش و انداختن او در داخل صندوق خودرو، سپس ضرب و شتم باعث ایجاد جراحت و آسیب در وی شد.

«ریچارد پولارد»  در ساعت 16، 11 می با پوشیدن یک لباس مبدل زنانه بلند به قربانی «لوسیندا وریت» 23 ساله نزدیک شد. سپس او را ربود و به داخل صندوق خودرو انداخت و در حالی که در آن باز بود با سرعت شروع به رانندگی کرد .

پس از طی یک مسیر کوتاه در امتداد خیابان«آکسفور» در جلوی در سالن آرایشی خود ایستاد و از کارمندان خود خواست تا بیرون بروند و رفتار وحشیانه او را تماشا کنند.

وی در حضور شاهدان که زن‌ها و بچه ها بودند «وریت» را از خودرو بیرون کشید و با آرنج خود به پشت گردنش ضربه های متعدد وارد کرد به طوری که باعث بیهوش شدن او شد. بعد که قربانی به هوش  آمد،  او دوباره به حمله وحشیانه و کتک زدن وی ادامه داد که منجر به بیهوش شدن دوباره او شد. پس از رسیدن پلیس، «ورمیت» که از ناحیه گردن و سر آسیب دیده بود و کبودی هایی در بدنش دیده می شود به بیمارستان انتقال یافت.

این جنایت کار بی رحم که پیش از این نیز در هشتم می با هول دادن قربانی  روی زمین باعث شکستن انگشت او شده بود، این بار به اتهام خشونت و ضرب و شتم و ایجاد آسیب جسمی در دادگاه محاکمه و به هشت ماه زندان محکوم شد .

گفتنی است، متهم تا 10 سال نزدیک شدن به قربانی و هرگونه ارتباط با او برایش جرم محسوب می شود .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *