رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ربیعی: از زیر فشار خارج و به هدفمان نزدیک شدیم/ تعامل خوبی بین من و مدیران برقرار است

13:39 - 23 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۱۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از نظر کیفی عملکرد خوبی داشتیم و با پیروزی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان فکر می‌کنم به هدفمان نزدیک‌تر شدیم.
محمد ربیعی در گفت‌وگو با میزان، در مورد کسب اولین پیروزی تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر فصل جاری مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: خداراشکر نتیجه خوبی گرفتیم. در چند بازی اخیر به لحاظ کیفی روند رو به رشدی داشتیم. خواسته‌هایمان در بازی با نفت به نتیجه رسید چون علاوه هم خوب بازی کردیم هم پیروز شدیم. بار‌ها گفتم اگر روی اصول بازی کنیم، حتی اگر ببازیم باید به آینده امیدوار باشیم چون در مسیر درست قرار داریم ولی اگر بد بازی کنیم و برنده شویم باید نگران باشیم چراکه همیشه با بد بازی کردن برنده نمی‌شویم.

وی با اشاره به فشاری که روی او و تیمش بود تاکید کرد: مجموعه تیم ما و مخصوصا تیم مدیریتی درک خوبی از فوتبال دارند. صدرمحمدی و زین‌الدینی به فوتبال اشراف دارند و می‌دانند ما فصل قبل با چه وضعی به لیگ برتر رسیدیم و به حسرت رفسنجان پایان دادیم. از سوی دیگر، شرایط امسال و مشکلات را به خوبی می‌دانند. در نتیجه تعامل خوبی بین من و مدیران برقرار است. کنار آن، بازیکنان و دیگر اعضای تیم درک صحیحی از شرایط دارند. البته تا حدودی تحت فشار بودیم، ولی با برد دیروز فشار از روی دوش تیم مس برداشته شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با ابراز امیدواری از شرایط تیمش تصریح کرد: مجموعه تیم ما یکدست و یکدل است و همه به هم متصل هستیم. هر روز سعی می‌کنیم به معنای واقعی تیم و کنار هم باشیم. متاسفانه ما شامل قوانین جدید فوتبال ایران شدیم و نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم. با این حال، وضعیت فعلی و کیفیت بازیکنان فعلی با نگاه ویژه و تحت شرایطی که داشتیم ایجاد شد. تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند شرایط متفاوتی دارند. در کل حرکت رو به جلویی داریم و فکر می‌کنم بتوانیم هدفی که داریم محقق کنیم.

ربیعی در مورد ادامه روند مس با وجود برداشته شدن فشار ناشی از برنده نشدن درهفته‌های گذشته خاطرنشان کرد: من به دیگر تیم‌ها و نتایجشان کاری ندارم. ما هفته به هفته و بر اساس بازی‌ها پیش می‌رویم. قطعا از نظر روانی برای تیم این برد بسیار مثمرثمر بود ولی می‌دانیم بازی‌های سختی داریم و باید برای ادامه روند صعودی تلاشمان را بیشتر کنیم. از نظر روانی شرایط تیم خوب است و امیدوارم در ادامه بتوانیم خواسته‌های خود را عملی کنیم و همچنان نتیجه بگیریم و با ارائه بازی‌های خوب باعث خوشحالی علاقه‌مندان به فوتبال شویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: مس رفسنجان ربیعی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *