رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قتل کودک 4 ساله با 70 ضربه چاقو/ مادر سنگدل تماشاچی بود + عکس

11:27 - 26 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۷۳۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک پدر و مادر اهل استرالیا به اتهام قتل فرزند چهار ساله شان بازداشت شدند.
رییسی/اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: یک پدر و مادر اهل استرالیا به اتهام قتل فرزند چهار ساله شان بازداشت شدند .

این پرونده که در آن قربانی یک پسر چهار ساله بود که بر اثر جراحت‌های شدید  6 سال پیش جان خود را از دست داد، در سال 2010 بسته شد، اما  در سال گذشته با پیدا شدن اطلاعات جدید این پرونده دوباره باز شد .

براساس گزارش پلیس «تیرل کاب» چهار ساله در 24 می 2009 براثر 70 جراحت روی بدنش در خانه ای واقع در «بیگراواترز» در «کوئیزلند» به قتل رسید. وقتی ماموران اوژانس به محل جنایت رسیدند کودک بی گناه را بیهوش یافتند و وی تا رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

پدر این قربانی «متیولان آنتونی اسکان» 32 ساله به اتهام قتل فرزندش «تریل» روز بعد از جنایت بازداشت شد، اما تعقیب او به عنوان قاتل در سال 2010 متوقف و این پرونده بسته شد .

پس از تلاش یکی از بازپرسان پرونده و دریافت یافته های جدید در رابطه با قاتل کودک، این پرونده اواخر سال گذشته باز شد و «اسکان» و مادر این کودک « هدی استربک» 32 ساله مضنون به قتل در 23 جولای بازداشت شدند .

به گفته این بازپرس، این قربانی کوچک توسط پدر بی رحم خود مورد حمله وحشیانه قرار گرفت و با ضرب و شتم  قرار گرفتن در 70 مورد توسط چاقو به قتل رسید و این در حالی است که مادر کودک نیز در زمان وقوع جنات در خانه حضور داشت و تماشا چی این صحنه بود .

گفتنی است، طبق شواهد بعد از این حادثه «استرپک» با اوژانس تماس گرفته است، این زوج بی رحم در دادگاهی که به زودی برگزار خواهد شد به عنوان قاتل فرزندشان محاکمه می‌شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *