امیدوار: قرار نیست اخراج‌ها در تیم ما تکرار شود/ شکست هم جزوی از فوتبال است

14:33 - 03 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۶۹۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم آلومینیوم اراک گفت: هفته‌های اول لیگ شرایط بدنی و روانی بازیکنان به‌هم ریخته است، ولی قرار نیست اخراج‌ها در تیم ما هر هفته ادامه داشته باشد.
حمیدرضا امیدوار در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت باشگاه آلومینیوم اراک، اظهار داشت: با ناداوری دو هفته اول سپری شد و با توجه به اعلام رسمی سازمان لیگ در مورد برگزاری بازی با تیم مس رفسنجان خود را آماده این بازی می‌کنیم.
 
وی در مورد اخراج یک بازیکن در هر هفته از مسابقات از تیم آلومینیوم تصریح کرد: در هفته‌های ابتدایی با توجه به این که تازه از شرایط بدنسازی خارج شدیم و از طرفی، فشار‌هایی ناشی از شیوع کرونا وجود دارد، به بازیکن فشار‌های عصبی وارد می‌شود. این مسائل دست در دست هم می‌دهد و بازیکن کنترلش را از دست می‌دهد، ولی این اخراج‌ها برای ما تمام شده است و قرار نیست ادامه پیدا کند یا تکرار شود.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد حواشی هفته‌های اخیر این تیم و تاثیر آن در نتیجه بازی هفته دوم تصریح کرد: ما مشکلی نداریم و همه مجموعه از مدیریت گرفته تا بازیکنان و سایر اعضا همدل شدیم تا نتایج لازم را به دست آوریم. ما یک مجموعه کامل هستیم و باخت هم جزو همین ورزش است. آلومینیوم اولین فصل لیگ برتری خود را سپری می‌کند در نتیجه مشکلات خاص خود را دارد، ولی همه عوامل دست به دست هم دادند تا تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که اختلاف قدیمی خطیبی و عباسی به کجا کشید؟ گفت: اختلافی نیست و خیلی با هم هماهنگ هستند. اگر چیزی هم گفته می‌شود گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها است. حالا شیطنت‌هایی هم از جا‌های دیگر رخ می‌دهد و به حرف و حدیث‌ها دامن می‌زند. در حالی که ما کارمان را با همین نفرات ادامه خواهیم داد. تیم خود را بسته‌ایم و زمان نقل و انتقالات تمام شده است. ما برای جذب بازیکن آزاد جای خالی داریم، ولی زمان به ما اجازه نمی‌دهد از این رو با همین نفرات ادامه می‌دهیم.

امیدوار در مورد عملکرد تیم آلومینیوم در بازی با سپاهان گفت: به شهادت همه دوستان مقابل سپاهان خوب بازی کردیم و اگر چند موقعیت خطرناکی که مقابل این تیم داشتیم به گل تبدیل می‌شد شریط بازی عوض می‌شد. شاید هنوز این تیم به هماهنگی نرسیده و نفرات جدید برای رسیدن به هماهنگی بیشتر به زمان بیشتری نیاز داشته باشند، ولی همه تلاش کردند و ما مقابل تیم سپاهان خوب کار کردیم. ما مقابل سپاهان حرفه‌ای اینقدر خوب ظاهر شدیم که مورد توجه کارشناسان قرار گرفت. شاید همه فکر می‌کردند ما تیم از پیش باخته‌ایم، ولی نشان دادیم اینطور نیست.

وی به شکایت این تیم از داور بازی با سپاهان اشاره و تصریح کرد: کارشناسان داوری گفتند گل سپاهان آفساید بود و از آن بدتر لحظه ورود توپ به دروازه هم خطای صد درصد بود، ولی داور آن را نگرفت. به همین دلیل ما شکایتی از داور بازی با سپاهان تنظیم و ارسال کردیم. طبیعی‌ است باید به این شکایت رسیدگی شود، ولی از این به بعد کار خاصی از ما برنمی‌آید. وظیفه ما برگزاری تمرین و عمل به تعهدات و تامین سخت‌افزار‌ها است. ما قبول داریم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است، ولی وقتی اشتباهات زیاد می‌شود شک و شبه‌ها بیشتر می‌شود. این وظیفه حقوقی ما بوده که شکایت کنیم چون قضاوت داور هم به شکلی نبود که راضی باشیم، ولی طبق قانون جای شکایت داشت و ما استفاده کردیم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به نیاز این تیم به کمک هواداران خاطرنشان کرد: از هوادارانمان تشکر می‌کنم. انتظار دارم تیمشان را دورادور دعا کنند تا با حمایت آنها بتوانیم سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کرده و امتیاز استان را در لیگ برتر نگه داریم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *