رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهاجر غیر قانونی گلوی عمه و دختر باردارش را برید + تصویر

12:44 - 25 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۴۱۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک مهاجر غیر قانونی در « فلوریدا»متهم به قتل عمه و دختر او شد .
پسر مست گلوی عمه و دختر باردارش را برید/ متهم هیچگونه انگیزه‌ای از جنایتش ندارد + تصویربه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان،آسوشیتدپرس منتشر کرد: یک نوجوان 19 ساله به اتهام قتل عمه 37 ساله خود و دختر 17 ساله وی، همچنین همسر این دختر که پسری 19 ساله بود، توسط پلیس بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس «رین عمر هید» اهل «برزیل» که به صورت غیر قانونی به «فلوریدا» مهاجرت کرده بود  به مدت هفت ماه بود که در " فلوریدا "«فلوریدا» ساکن بود، قربانیان خود را با ضربات چاقو در روز سه شنبه گذشته از پای در آورد .

پلیس پس از رسیدن به محل جنایت که خانه قربانیان بود با جسد «استارلت بلیز»که 6 ماهه باردار بود و همسرش«مایکلی جلی» و «دورلا پیت» 37 ساله روبه رو شد که همه آنها از جراحت در ناحیه سر و گردن جان باختند .

جنایت کار که پس از آن توسط یک خودروی دزدی از محل گریخت توسط پلیس بازداشت شد که ماموران با دیدن آثار خون روی کفش و شلوار وی به این شخص مشکوک شدند و پس از بررسی خودرو و یافتن کلیدهای خانه و آلت قتاله او را به عنوان قاتل بازداشت کردند، همچنین پس از بررسی بیشتر اثر انگشت او با آثار به جا مانده در محل جنایت مطابقت پیدا کرد و نیز مشخص شد که چندین بطری مشروبات الکلی مصرف کرده است.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که «هید» در کشور خود چندین سابقه دزدی و ضرب وشتم داشته به طوری که یک بار به کمک عمویش از طریق گرفتن وکیل از بازداشت آزاد شده است.

او در آخرین مورد پس از متهم شدن به دزدی از یک فروشگاه موبایل در کشورش به «تگزاس» گریخت و بعد از آن به خانه عمه اش در «فلوریدا» پناه برد و از ماه ژانویه با آنها در یک خانه زندگی می کرد .

گفتنی است، این جنایت کار که در حال حاضر در بازداشت به سر می برد پس از روشن شدن جزئیات و انگیزه ی او در این رابطه در دادگاه محاکمه خواهد شد .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *