رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قوه قضاییه تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی‌گیرد/ موفقیت چشمگیر دستگاه قضا در برقراری عدالت در جامعه

8:30 - 24 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۰۰۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: اقدامات اخیر قوه قضاییه در مبارزه با فساد اقتصادی و زمین‌خواری نشان داد که این قوه در صدور احکام مستقل اقدام کرده و تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی‌گیرد.
قوه قضاییه تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی‌گیردمیرقسمت موسوی‌اصل عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان در مورد برخورد دستگاه قضایی با پرونده آقازاده‌ها، اظهارکرد: اقدامات اخیر قوه قضاییه در مبارزه با فساد اقتصادی و زمین‌خواری در خور تحسین بوده بویژه در مورد صدور حکم برای پرونده آقازاده‌ها که موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به این قوه شد.

 
وی افزود: قوه قضاییه به عنوان دستگاه نظارتی کشور موفقیت چشمگیری در برقراری عدالت در جامعه داشته و قاطعیت این قوه در برخورد با پرونده دانه درشت‌ها نشان داد که این قوه در صدور احکام مستقل اقدام کرده و تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی‌گیرد و البته از قوه‌ای که در راس آن مجتهدی عادل قرار داشته باشد نیز همین انتظار می‌رود.


نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه قضاییه توانست انتظارات مردم را برآورده سازد و نشان داد که همه افراد در هر سمتی که باشند از آقازاده‌ها و افراد متمول با سایر افراد جامعه در محاکم قضایی برابر هستند لذا امیدوارم این روال تا ریشه‌کنی فساد اقتصادی در کشور ادامه داشته باشد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *