امیدواریم مخاطبان "دست به نقد" را بپسندند

8:22 - 24 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۹۹۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: بازیگر "مجموعه دست به نقد"گفت: با تمام مشکلاتی که در ساخت آثار هنری وجود دارد،ما باز هم در یک پروژه دیگر دور هم جمع شده ایم و امیدوارم مردم که مخاطبان اصلی ما هستند "دست به نقد" را بپسندند و راضی باشند.
حامد تهرانی علوی بازیگر مجموعه "دست به نقد"در خصوص همکاری خود با "شهاب عباسی"هنرمند طناز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: من و "شهاب عباسی" به خوبی با سلیقه هم آشنا هستیم و مدتهاست که با یکدیگر کار می کنیم این بار هم مثل همیشه در مجموعه دیگری به کارگردانی "شهاب عباسی" حضور دارم وبسیار خوشحال هستم که با شهاب و گروه خوبش همکاری می‌کنم.  
 
وی با اشاره به فعالیت و آهنگسازی برای مجموعه "دست به نقد" اظهارداشت: در مجموعه "دست به نقد"‌ مثل گذشته به عنوان بازیگر آیتم‌ها و آهنگساز در کنار گروه فعالیت می‌کنم و همانطور که می دانید در تیتراژ هم به همراه "شهاب عباسی" کار را اجرا کردیم که البته قرار بود دیگر عوامل هم در این اجرا حضور داشته باشند که امکان آن نیز فراهم نشد.

تهرانی علوی از حضور بازیگران جدید در پروژه "دست به نقد" تصریح کرد: حسین رفیعی، یوسف صیادی از بازیگران قدیمی هستند که مدتی است بازی آنها در این کار شروع شده و همچنین سالار کریم خانی که از جمله کسانی است که تحصیلکرده رشته تئاتر و بسیار مستعد بوده و به حتم بعد‌ها نامش را بیشتر می‌شنوید و بچه‌های دیگری که تازه به گروه اضافه شدند که امیدوارم همگی آنها موفق باشند.
 
وی با اشاره به بازی و کارگردانی مشترک "شهاب عباسی"و "سیاوش مفیدی"در مجموعه "دست به نقد"افزود: قسمت‌هایی که "سیاوش مفیدی" با "شهاب عباسی" هم بازی هستند، آنقدر خوب جنس بازی هم را می‌شناسند و مسلط هستند که گاهی با یک برداشت کار تمام می‌شود و این مسئله را می توان به خوبی در  کارگردانی خوب آنها نیز مشاهده کرد.
 
تهرانی علوی درباره تفاوت مجموعه "دست به نقد"‌ با "خنده بازار" و این که فضای کارها چقدر با یکدیگر متفاوت بوده،ادامه داد: به هیچ وجه نمی‌توان بیان کرد"دست به نقد"ادامه‌ی "خنده بازار" است چون هیچ شباهتی جز ساختار آیتمی بودنش به هم ندارند و سعی شده تمام قسمت‌ها متنوع و جدید باشد.  
 
وی افزود: مردم بعد از سالها مجموعه آیتمی طنز دیدن و تفاوت و ساختار برنامه را حس می‌کنند، مجموعه "دست به نقد"‌ با ریتم، دیالوگ و شوخی‌های متفاوت تری روی آنتن می‌رود.  
 
تهرانی علوی تصریح کرد: "خنده بازار" یک ویژه برنامه‌ عیدانه‌ مناسبتی بود که در ایام 22 بهمن و اعیاد بزرگ به نمایش در می‌آمد ولی "دست به نقد"‌ یک مجموعه 90 قسمتی شبانه است که هرشب از شبکه‌ی نسیم پخش می‌شود.
 
وی درباره نیاز تلویزیون به برنامه های طنزو فعالیت هنرمندان در این حوزه ابرازداشت: همه هنرمندان در حوزه طنز در تلاش هستند که با توجه به نقدهایی که در قالب کار خود می کنند بتوانند ساعاتی خوش را برای مردم رقم زنند،ولی بزرگترین کمک و حمایتی که می توان به هنرمند کرد،حمایت مالی است که اگر به موقع تزریق شود،نتیجه خوبی را در کار خواهد گذاشت و همه ما با انرژی بیشتری کار را ادامه خواهیم داد.
 
این بازیگر مجموعه های طنز خاطرنشان کرد: به هر حال همه ما به اعتبار "شهاب عباسی" در یک پروژه دیگری دور هم جمع شده ایم و امیدوارم مردم که مخاطبان اصلی ما هستند کار را بپسندند و راضی باشند.


 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *