پیام تسلیت رییس بنیاد شهید به خانواده شهید سلامت

16:20 - 02 آبان 1399
کد خبر: ۶۶۷۷۳۵
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به خانواده شهید گرانقدر خدمت دکتر «حبیب ذاکریان» برای آن شهید معزز علو درجات را مسئلت کرد.
- سعید اوحدی در پیام خود خطاب به خانواده محترم شهید گرانقدر خدمت دکتر حبیب ذاکریان آورده است: ایمان و اعتقاد به ارزش‌های والای اسلامی و انسانی میراث معنوی بزرگ مردانی است که راه و رسم ایثار را در ایران اسلامی رونق بخشیدند. ملت ایران به وجود چنین انسان‌های نیک سرشتی که در راه پاسداشت ارزش‌ها و کمک به انسان‌ها، ایثار و جانفشانی می‌کنند بر خود می‌بالد.
 
وی ادامه داده است: ایثار اجتماعی مدافعان سلامت در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا، جانفشانی شهدا و ایثارگران معزز در دوران انقلاب و دفاع مقدس را برای ملت شریف ایران تداعی می‌نماید. فداکاری کادر محترم درمان به جهانیان نشان داد که تعهد و ارزش‌های والای ایثار و ازخودگذشتگی به همراه تخصص و علم‌اندوزی در هویت ملت ایران نهادینه شده است.
 
رییس بنیاد شهید در این پیام اضافه کرد: به یقین روح شهید خدمت «دکتر حبیب ذاکریان» فرزند شهید والامقام «سلیمان ذاکریان» به عنوان اولین شهید مدافع سلامت شهرستان شاهرود و سایر شهدای خدمت در حوزه سلامت همچون «دکتر محمد زارع» رییس بیمارستان لبافی نژاد در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان امام حسین (علیه‌السلام) محشور و همجوار است. از ایزد منان برای آن شهید معزز علو درجات را آرزو می‌نمایم و سلامتی و سربلندی شما خانواده محترم را خواستارم.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: کرونا بنیاد شهید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *