رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمله وحشیانه یک بیمار به نوزاد 11 روزه با چاقو/ کودک بی‌گناه چشمش را از دست داد + عکس

0:34 - 23 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۷۵۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک نوزاد بستری در بیمارستان «ویتنام» مورد حمله وحشیانه هم اتاقی خود قرار گرفت .
حمله وحشیانه یک بیمار به نوزاد 11 روزه با چاقو/ کودک بی‌گناه یک چشمش را از دست دادبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، آسوشیتدپرس منتشر کرد: یک نوزاد بستری در بیمارستان «ویتنام» مورد حمله وحشیانه هم اتاقی خود قرار گرفت .

این کودک 11 روزه که به علت بیماری در بیمارستان بستری بود توسط یک زن 51 ساله که در اتاق او به عنوان  بیمار حضور داشت به وسیله چاقو مورد ضرب و شتم  قرار گرفت .

مادر 32 ساله این نوزاد پسر بی گناه  لحظات وحشتناکی را توصیف می کند که به همراه جنایتکار خانم «ون»  در یکی از  اتاق های   بیمارستان «وین لانگ ویتنام»حضور داشت. به گفته وی وقتی کنار پسرش روی تخت خوابیده بود ناگهان سایه یک نفر را حس کزد که به تخت او  و پسرش نزدیک می شد .

خانم «دوئین» در ادامه گفت:  وقتی بیدار شدم  خانم «ون » را به همراه چاقوی 31 سانتیمتری  بالای سر خود دیدم .

او در ادامه افزود: در حال درگیری و نزاع با او بودم که ناگهان صدای گریه فرزندم را شنیدم ، وقتی به خودم آمدم صورت غرق در خون پسرم  را دیدم و شروع به گریه کردم در این هنگام خانم«ون» فرار کرد .

پزشکان بیمارستان پس از 3 ساعت جراحی توانستند تیغه چاقو را که تا 11سانتی متری در سر نوزاد فرو رفته بود  بیرون بیاورند اما این حمله وحشیانه که در 8 آگوست رخ داد  منجر به از دست رفتن چشم چپ نوزاد و جراحت شدید به مغز او شد .

این کودک  در حال حاضر در شرایط بدی در بیمارستان به سر می برد و زنده ماندن او یک معجزه است .

گفتنی است،جنایتکار خانم «ون» توسط پلیس بازداشت شد و در حال حاضر در حبس به سر می برد .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *