برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی نقاشی كودكان بیمار/ نمایش 200 اثر در روز جهانی کودک

21:40 - 22 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۷۴۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: دانشگاه علوم پزشکی تهران نخستین جشنواره بین‌المللی نقاشی كودكان بیمار همزمان با روز جهانی پزشك با موضوع «سلامتی» را برگزار می کند و در نهایت 200 اثر در تاریخ 16 مهر 1394 همزمان با روز جهانی كودك به نمایش در می آید.
برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی نقاشی كودكان بیمار/ نمایش 200 اثر در روز جهانی کودکبه گزارش گروه اجتماعی ، گروه سلامت و هنر دانشكده پزشكی دانشگاه علوم پزشكی تهران در نظر دارد در حمایت از سلامت روان كودكان بیمار نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی نقاشی كودكان بیمار را برگزار كند.

بر اساس این گزارش تمامی كودكان و نوجوانان زیر 18 سال كه در طول عمر خود حداقل یك بار در بیمارستان بستری‌شده‌اند یا در حال حاضر نیز دچار هر نوع بیماری مزمن هستند، می توانند در این جشنواره شركت كنند.

مهلت ارسال آثار اول شهریورماه سال جاری است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی تهران، انتهای بلوار كشاورز، خیابان دكتر قریب، بعد از بیمارستان امام خمینی (ره)، مركز طبی كودكان- دبیرخانه نخستین جشنواره بین المللی نقاشی كودكان ارسال و یا به آدرس ifppp.heart@gmail.com ایمیل نمایند.

گفتنی است از میان آثار دریافتی و داوری آن‌ها، 200 اثر برای نمایش در تاریخ 16 مهر 1394 همزمان با روز جهانی كودك به نمایش در می آید و این آثار در كتاب جشنواره نیز به چاپ خواهد رسید. در ضمن از میان این 200 اثر نیز 10 اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب و به برگزیدگان جوایز ویژه ای اهداء خواهد شد./201



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *