تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز ۱۰۰ میلیاردی

14:30 - 15 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۲۶۳۸
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای حکم تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی در یکی از مناطق شهرستان کاشان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

- سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان مبنی بر اینکه، عده‌ای سودجو بیش از ۵ هکتار زمین از اراضی کشاورزی منطقه پدیده شهر کاشان را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و ساز‌های غیر مجاز صورت دادند موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و محرز شدن جرم ارتکابی، ماموران با اخذ دستور قضائی مبنی بر قلع و قمع و تخریب ساخت و ساز‌های صورت گرفته به همراه نماینده دادستانی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان به محل اعزام و نسبت به اجرای حکم اقدام کردند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این قطعه زمین را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: افراد سودجو به صورت غیر مجاز زمین کشاورزی مذکور را تغییر کاربری داده و در آن باغ، ویلا و مشاور املاک احداث کرده بودند که با حکم مقام قضائی نسبت به آزاد سازی این زمین اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم به منظور جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از خرید زمین و انجام هرگونه عملیات عمرانی در آن نسبت به استعلام اصالت و کاربری زمین از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوز‌های قانونی نسبت به ساخت و ساز در آن اقدام کنند.

 


برچسب ها: پلیس زمین خواری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *