آغاز مراسم تشییع پیکر پاک شهدای غواص و خط شکن کربلای 4 در چند استان

11:23 - 20 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۲۱۶
خبرگزاری میزان: دقایقی پیش مراسم تشییع پیکر پاک شهدای غواص و خط شکن عملیات کربلای 4 در شهرهای مختلف پنج استان تهران، مشهد، کرمان، همدان و ساری آغاز شد.

آغاز مراسم تشییع پیکر پاک شهدای غواص و خط شکن کربلای 4 در پنج استان کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دقایقی پیش آیین تشییع شهدای غواص و خط شکن عملیات کربلای 4 همزمان با سالروز شهادت اما جعفر صادق (ع) در شهرهای مختلف استان های تهران، مشهد، کرمان، همدان و مازندران آغاز شد.

بر اساس این گزارش این مراسم در استان تهران در 6 نقطه برگزار می شود که «حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی» اکنون میزبان دو تن از این شهیدان است. در مراسم سازمان تبلیغات اسلامی برای این دو شهید گمنام پس از پایان نوحه خوانی پیکر مطهر آنها از مسجد امام صادق (ع) برروی دستان مردم به سمت حوزه هنری واقع در خیابان سمیه تشییع می شود.

«بوستان زیتون» واقع در منطقه 14 تهران نیز میزبان دو شهید گمنام است.

به گزارش میزان در سطح استان تهران «حوزه علمیه جامع امیرالمؤمنین»(ع) شهرری، «سپاه حضرت سیدالشهدا»(ع) شهرری هر یک میزبان یک شهید گمنام هستند.

همچنین شهر فردوسیه، شهرستان «شهریار» و بوستان ملت، «شهرک قائمیه اسلامشهر» نیز میزبان دو شهید گمنام هستند.

گفتنی است پیش از این سرهنگ رنگین مسئول ستاد معراج شهدای مرکز در گفت و گو با میزان از شناسایی شهدای استان‌های گلستان، خوزستان، کرمان و اصفهان خبر داده است.

مسئول ستاد معراج شهدای مرکز تا کنون شناسایی شهدای پنج استان را قطعی اعلام کرده است که مراسم تشییع پیکر آنها برعهده خود استان‌ها است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *