رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نوجوانان خلافکار به خاطر سه دلار دست به قتل زدند

3:44 - 20 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۹۵۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان:سه نوجوان به اتهام قتل یک مرد 74 ساله آمریکایی دستگیر شدند .
نوجوانان خلافکار به خاطر سه  دلار دست به قتل زدندبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: سه نوجوان به اتهام قتل یک مرد 74 ساله اهل "آمریکا " دستگیر شدند .

 " دی آنگلو متیو " 17 ساله به همراه  یک دختر 14 و یک پسر 15 ساله که نام آنها ذکر نشده است، اقدام به دزدی با سلاح سرد و سپس  قتل قربانی 74 ساله " لری بروز " کردند.

براساس گزارش پلیس این سه نوجوان که در حال سفر کردن بوسیله اتوبوس بودند با دیدن آقای " بروز " که در حال قدم زدن در کنار جاده بود تصمیم به پیاده شدن از اتوبوس و آزار و اذیت او گرفتند.

پلیس در ادامه افزود: آنها ابتدا کیف پول آقای " بروز" را که در آن سه دلار پول نقد وجود داشت دزدیدند و سپس با یک وسیله تیز که هنوز مشخص نیست چه نوع سلاحی است با وارد کردن ضربات متعدد به سر وی باعث مرگش شدند.

جسد "لری بروز " در 29 جولای در "کرین سبور شمال کارولینا " پیدا شد .

پسر قربانی در گزارش خود به پلیس گفت:  از دست دادن این مرد که پدر و همسری دوست داشتنی بود برای ما اندوه بزرگی است.او شایسته یک مرگ خوب بود، مرگ وی به این شکل باور نکردنی نیست. ما خواستار مجازات قاتلان بی رحم پدرم هستیم.

گفتنی است،این سه مجرم که دربازداشت پلیس به سر می برند، در  دادگاهی که به زودی برگزار می شود باید برای محاکمه حضور پیدا می کنند.‎




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *