رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صحبت‌‌های کودک خردسال راز خودکشی همسر رئیس پلیس سابق را فاش کرد + عکس

12:04 - 17 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۳۵۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس پلیس سابق «اوهیو» امریکا به اتهام حمله وحشیانه به همسرش بازداشت شد .
صحبت‌‌های کودک خردسال راز خودکشی فجیع همسر رئیس پلیس سابق را فاش کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، آسوشیتدپرس منتشر کرد: رئیس پلیس سابق ایالت «اوهیو» امریکا به اتهام حمله وحشیانه به همسرش بازداشت شد .

گفته می شود«کلرک گست»37 ساله که یک افسر پلیس بود مضنون به قتل همسرش است .

براساس گزارش پلیس«گست»مضنون به قتل همسرش «لاراگست» 40 ساله است که  در آگوست 2013 در خانه اش مرده پیدا شد درحالی که خود را از پنکه سقفی خانه حلق آویز کرده بود.

پلیس در ادامه افزود: دختر 10 ساله این زوج در گزارش خود به پلیس گفت؛ پدرم همیشه مادرم را مورد ضرب و شتم قرار می داد و روز قبل از خودکشی مادرم، او به طور وحشیانه به مادرم حمله کرد در حالی که گلوی او را فشار می داد فریاد می زد که باید تورا بکشم .

همچنین این شاهد کوچک ادامه داد: در آن دعوا سگ خانگی ما به پدرم حمله کرد، اما او با ضرب و شتم قرار دادن سگ بیچاره آن را از خانه به بیرون پرتاب کرد و دوباره به کتک زدن مادرم ادامه داد .

پلیس همچنین افزود: این دختر از جراحت های شدید و وحشتناک به جا مانده روی سر و صورت مادرش با گوشی تلفن همراه عکس گرفت .

این در حالی است که خانواده قربانی ادعا کرده اند که دخترشان خودکشی نکرده است بلکه به قتل رسیده است و خواستار مجازات «گست» شدند .

گفتنی است، این مرد بی رحم در روز سه شنبه در دادگاه به خشونت و آزار و اذیت خانواده محکوم شد و دادگاه او همچنان ادامه دارد .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *