امام جمعه کاشان: بخش عظیم گرفتاری صاحبان صنعت دیون آن‌ها به بانک‌هاست

12:19 - 06 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۸۱۴
نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه باید درصد سود، نحوه وصول و امور تسهیلاتی بانک‌ها مورد تجدید نظر قرار بگیرد، گفت: بخش عظیم گرفتاری صاحبان صنعت دیونی است که به بانک‌ها دارند.

امام جمعه کاشان: بخش عظیم گرفتاری صاحبان صنعت دیون آن‌ها به بانک‌هاستآیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ضرورت رفع مشکلات اقتصادی بیان کرد: صاحبان صنایع و تولیدکنندگان که نیاز به اخذ تسهیلات از سیستم بانکی برای فعالیت اقتصادی مثبت دارند باید بتواند به راحتی از این امکانات استفاده کند.

عضو مجلس خبرگان ضمن بیان اشکالات موجود در سیستم بانکی به نحوه سود و جریمه در نحوه پرداخت و نوع مراوده با اخذکننده وام اشاره کرد و گفت: بخش عظیم گرفتاری صاحبان صنعت دیونی است که به بانک‌ها دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید درصد سود، نحوه وصول و امور تسهیلاتی بانک‌ها مورد تجدید نظر قرار بگیرد بیان کرد: بانک‌ها به جای اینکه پشتیبان و مشوق صنعتگران ما باشند منافع خود را مطرح می‌کنند و با چه چالش‌ها و مشکلات طرف مقابل خود را درگیر نمی‌کنند.

آیت الله سلیمانی گفت: در حال حاضر در سیستم بانکی قرض الحسنه بسیار اندک و فقط برای رفع نیاز روزمزه و معیشتی است نه فعالیت اقتصادی که ضرورت دارد بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *