آخرین آمار از كاهش تلفات جاده اي در كشور

2:17 - 15 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۹۲۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: فرمانده نيروي انتظامي کشور از كاهش هشت درصدي تلفات جاده اي كشور در چهار ماهه ابتداي امسال خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی ، سردار حسين اشتري با اشاره به تأكيد مقام معظم رهبري در برنامه ريزي ناجا براي كاهش تلفات جاده اي اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در اين راستا در 4 ماهه نخست امسال شاهد كاهش 8 درصدي تلفات جاده اي هستيم.

وي با بيان اينكه اين اقدامات ارزنده با استفاده از بکارگيري تجهيزات نوين، افزايش نصب دوربين در مسير جاده ها و با حضور پر رنگ عوامل پليس راه صورت گرفته است، افزود:استان مركزي امسال كاهش 3 درصدي تلفات جاده اي را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در كارنامه خود ثبت كرده است كه جا دارد از اين اقدامات بازدارنده مجموعه انتظامي استان در ايمن سازي محورهاي مواصلاتي استان به عنوان يكي شاهراه هاي اصلي كشور تشكر و قدرداني كرد.

اين مقام ارشد انتظامي به تعامل خوب و سازنده نيروي انتظامي با سازمان ها و دستگاه هاي مختلف كشور در تقويت پليس اجتماع محور تاكيد كرد و افزود: جامعه امروز نيازمند تعاملات اجتماعي و اعتماد به پليس، در برخورد با معضلات اجتماعي است.

فرمانده ناجا در پاسخ به سئوال خبرنگاري در برنامه ريزي ناجا در فرمايشات مقام معظم رهبري در تامين معيشت كاركنان اين نيرو عنوان كرد: يكي از موضوعات مهم كه در اولويت اقدامات نيروي انتظامي براي حفظ آرامش و ثبات در بين كاركنان ناجا به شمار مي رود رسيدگي به وضع معيشتي كاركنان انتظامي كشور مي باشد كه در اين زمينه با برنامه ريزي هاي صورت گرفته از ظرفيت هاي داخل و خارج ناجا استفاده مي كنيم و نيازمند خدمات و حمايت بيشتر دولت در اين زمينه نيز هستيم.

سردار اشتری به برنامه ريزي فرهنگي و ديني در سطح نيروي انتظامي نيز اشاره کرد و افزود: در بخش فرهنگي و مذهبي بيش از 80 هزار نفر از كاركنان و خانواده هاي آنان در رشته حفظ قرآن كريم و برنامه هاي قرآني شركت كرده اند كه امروز شاهد افزايش تعداد حافظان قرآن در نيروي انتظامي مي باشيم.

وی در پايان به برنامه هاي بازدارنده و ضربتي پليس در برخورد با مواد فروشان و باندهاي مواد مخدر به عنوان يكي از دغدغه هاي مردم در حوزه امنيت اجتماعي گفت:اقدامات بازدارنده پليس در اجتماع و ارتقاء سطح آرامش در بين مردم، همكاري همه دستگاه هاي دولتي و غير دولتي و مردم با نيروي انتظامي را مي طلبد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *