رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار با ازبکستان رسما لغو شد؛ فدراسیون فوتبال بدنبال تاریخی جدید در روز فیفادی

14:33 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۴۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پس از لغو دیدار مقابل ازبکستان، تیم ملی فوتبال کشورمان در زمان دیگری این بازی دوستانه را برگزار می‌کند.

- با پیشنهاد فدراسیون جهانی فوتبال، دیدار‌هایی که قرار بود از ۱۰ تا ۱۸ شهریور و در بازه زمانی فیفادی برگزار شود، لغو و به سال آینده میلادی موکول شد. به همین علت، دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان هم مثل بازی با سوریه لغو شد.

البته لغو این بازی دور از ذهن نبود، اما فدراسیون با قدرت اعلام کرده بود بعد از مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا، اردو تیم ملی آغاز می‌شود و بازی با ازبکستان در روز ۱۷ شهریور نیز پابرجاست ولی با اعلام تاریخ‌های جدید از فیفادی از سوی فیفا لغو این بازی قطعی است. با این حال مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان برای حفظ آمادگی و شروع کمپ‌های تیم ملی، در پی آن هستند تا تاریخ دیگری را برای دیدار با ازبکستان، تعیین کنند.

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان در انتظار تقویم جدید فیفا و گنجاندن فیفادی بعدی است تا در آن زمان، تکلیف رقابت‌های دوستانه و تدارکاتی تیم ملی را مشخص کند. احتمالا فیفادی بعدی با پیشنهاد جدید فدراسیون جهانی فوتبال به ۵ تا ۱۳ بهمن ۹۹ موکول شود که در آن صورت، دیدار با ازبکستان، در آن تاریخ انجام خواهد شد.

محمدمهدی نبی در این خصوص به میزان گفت: فعلا نامه‌ای از سوی فیفا برای فدراسیون فوتبال ارسال نشده اما به احتمال زیاد باید به فکر تاریخ جدیدی برای برگزاری این دیدار در فیفادی بعدی باشیم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *