رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرد 53 ساله قربانی اخاذی در پارک شد

1:26 - 14 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۵۹۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مرد 53 ساله در هنگام قدم زدن در بوستان مرکزی «نیویورک» مورد حمله و اخاذی قرار گرفت.
رییسیبه گزارش خبرنگار اجنماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد:مرد 53 ساله وقتی در حال قدم زدن در بوستان مرکزی «نیویورک» بود مردی سیاه پوست به او نزدیک شد و از وی درخواست کمک کرد و گفت که من گرسنه ام آیا پول داری به من بدهی؟

این قربانی که در جواب  اظهار کرد: پول نقد به همراه ندارم و به راه خودا دامه داد، دقایقی بعد این مرد زورگیر از پشت سر به او حمله کرد و باگذاشتن دستش به دورگردنش او را تهدید کرد که اگر فریاد بزند او را خواهد کشت .

پلیس در ادامه افزود این بزهکار بی رحم تا بیهوش شدن قربانی گلوی او را فشار داد و پس از آن کیف پولش را برداشته و مرد 53 ساله را در همان حال بیهوشی رها کرد و از صحنه گریخت .

این قربانی که نامش گفته نشد در گزارش خود این دزد را مردی سیاه پوست حدود 30 ساله توصیف کرد .

وی بیان کرد: کیف پولش، که حاوی پول نقد، عینک، کلید و کارت اعتباری بود، توسط فرد مورد نظر ربوده شده است و او نیم ساعت بعد از حمله وحشیانه به هوش آمد، همچنان هم از درد و کبودی های دور گردنش رنج می برد .

در گزارش پلیس آمده است که این دومین گزارش از حمله وحشیانه و اخاذی این مرد سیاه پوست است و نخستین مورد مربوط به یک خانم 26 ساله است که وقتی حدود 2 هفته پیش در بوستان «منهتن» روی نیمکت نشسته بود این مرد به او حمله کرد و بعد از مبادرت به خفه کردن کیف پولش را دزدیده است .

پلیس در پایان اعلام کرد که این دزد را که «اسکار جیگتس» نام دارد و 55 ساله است،دستگیر کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *