رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برای تشکیل اتاق ایران و آمریکا ذوق‌زده نشویم/ فعلا یکسال باید صبر کرد

8:11 - 13 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۲۴۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در خصوص شایعه تشکیل اتاق بازرگانی ایران و آمریکا گفت: معتقد به تشکیل اتاق بازرگانی ایران و آمریکا نیستم فعلا برای اجرای این تصمیم بسیار زود است و فعلا نباید برای تشکیل این اتاق ذوق زده شویم.
برای تشکیل اتاق ایران و آمریکا ذوق‌زده نشویم/ فعلا یکسال باید صبر کرداسدالله عسکراولادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان با بیان اینکه تشکیل این اتاق به مصلحت ما نیست، افزود: افرادی که به دنبال تشکیل اتاق ایران و آمریکا هستند فعلا یک سال صبر کنند تا روابط با آمریکا حل شود.

وی ادامه داد: تشکیل اتاق ایران و آمریکا در حال حاضر هیچ معنایی ندارد اتاق برای دو کشوری است که با هم روابط بازرگانی داشته باشند ما که با آمریکا روابط بانکی یا بازرگانی نداریم.

هیچ مصلحتی در تشکیل اتاق ایران وآمریکا نیست
این عضو اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: هیچ مصلحتی در تشکیل اتاق ایران وآمریکا نیست البته بنده هیچ اعتقادی به برقراری روابط بین ایران و آمریکا ندارم.

آمریکایی ها مخالف تشکیل اتاق مشترک با ایران هستند
عسکراولادی گفت: البته نا گفته نماند که خود آمریکایی ها هم هیچ تمایلی فعلا به برقراری روابط بازرگانی با ما ندارند و مخالف هستند.

شایعه تشکیل اتاق بین ایران و آمریکا
وی ادامه داد: اخیرا شرکت هایی خصوصی در آمریکا اقدام به تشکیل اتاق با ایران کرده اند و ثبت شرکت با عنوان اتاق ایران وآمریکا کرده اند که اینها فقط شرکت هستند.

عضو اتاق بازرگانی ایران افزود: اتاق های رسمی نیویورک، سانفرانسیسکو، واشنگتن، لس آنجلس، شیکاگو، تا کنون هیچ اعلامی در خصوص تشکیل اتاق مشترک بین ایران و آمریکا نداشته‌اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *