رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تیراندازی شبانه در جشن تولد/ 2 رهگذر بی‌گناه جان خود را از دست دادند

11:11 - 07 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۸۵۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: تیراندازی شبانه در یک جشن تولد در « کولارا» 2 کشته و سه زخمی بر جا گذاشت.
رسم خانوادگی جشن تولد را به عزا تبدیل کردند/ 2 بی‌گناه با اصابت گلوله جان خود را از دست دادندبه گزارش خبرنگار اجتماعی ، تیراندازی شبانه در یک جشن تولد در «کولارا» 2 کشته و سه زخمی بر جا گذاشت.

براساس گزارش دریافتی پلیس مبنی بر تیراندازی در یک جشن تولد بلافاصله ماموران پلیس به همراه آتش نشان‌ها خود را به محل حادثه که خانه ای در نزدیکی خیابان «توم سان وکولارادو» بود رساندند و 2 مرد 30 ساله که یکی از آنها در صحنه و دیگری در بیمارستان فوت کرد، همچنین سه نفر دیگر که زخمی شده بودند، به بیمارستان انتقال یافتند.

به گفته پلیس، این خانواده به مناسبت تولد یکی از فرزندان‌شان جشن «کارواکی» برگزار کرده بودند، که یک نوع مراسم ژاپنی است و در آن موسیقی بدون کلام نواخته می شود. مهمان‌ها آهنگ آن را می خوانند، سپس برای تکمیل شادی خود شروع به تیراندازی در خیابان می کنند که این بار نتیجه این رسم کشته شدن چندین رهگذر بی گناه در خیابان بوده است. البته اعضای این خانواده از صحبت کردن با خبرنگاران خودداری کردند و گفتند که این یک مسئله شخصی است .

همسایه ها به پلیس گفتند، این خانواده چند بار در طول سال به مناسبت های مختلف جشن برپا می کنند ولی این بار ما صدای شلیک 6 تا هفت گلوله را شنیدیم .

گفتنی است پلیس در حال بررسی بیشتر این جنایت و یافتن دلیل آن است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *