"شهاب عباسی" بهترین فرصت‌ها را در اختیارم گذاشت/بیش از 70تیپ در "شکرآباد"بازی کردم

8:20 - 07 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۷۵۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: بازیگر "دست به نقد"گفت: از "شهاب عباسی"به خاطر تمام فرصت‌هایی که در اختیارم گذاشت تا تیپ‌های متفاوتی را ایفا کنم، ممنون هستم.
فرشته ترابی بازیگر مجموعه "دست به نقد"با اشاره به حضورش در این اثر طنزدر گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: حضور در سریال "دست به نقد"به همکاری من با "شهاب عباسی" در"شکرآباد" بر می‌گردد و باید بگویم که در آن اثر من بیش از 70 تیپ را بازی کردم.

وی ضمن تشکر از "شهاب عباسی" ادامه داد: از "شهاب عباسی"به خاطر تمام فرصت‌هایی که در اختیارم گذاشت تا تیپ‌های متفاوت را ایفا کنم،ممنونم و از اعتماد این کارگردان و بازیگر هنرمند نهایت تشکر می‌کنم و نیز از"سیاوش مفیدی"بازیگر و کارگردان این اثر ممنون هستم.



این بازیگر مجموعه "دست به نقد" درباره ذهن خلاق "شهاب عباسی"تصریح کرد: همیشه و در هر شرایطی ایده‌های جالبی به ذهن عباسی می‌رسد که همه را غافلگیرمی‌کند، در"شکرآباد" من بسیار از وی آموختم و آن پروژه را بهترین و به نوعی آکادمی بزرگی برای خود می‌دانم.

ترابی درباره تفاوت‌های"شکرآباد"و"دست به نقد" اظهارداشت: "شکرآباد"با یک سری داستان‌های متفاوت شروع و به پایان رسید ولی سریال "دست به نقد"در لحظه و به صورت آیتمی و با طنزدست به شوخی با حرفه‌های مختلف می‌زند.



وی با اشاره به بداهه‌گویی در این سریال ابرازداشت: خیلی از آیتم‌ها را باید مطابق متن پیش برد و بعضی‌های دیگر را که می‌توان بداهه گفت را باید با توجه به خط اصلی داستان و با در نظر گرفتن نظر و تشخیص کارگردان، پیش برد.



ترابی درباره نیاز تلویزیون به مجموعه‌های طنز گفت: به عقیده من باید با توجه به هر سه سریال درام و جدی تلویزیون یک اثر طنز روی آنتن رود به این دلیل که مردم با توجه به فعالیت‌های بسیار و نیاز به داشتن مدت زمانی شاد برای رفع خستگی خود هستند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *