پرونده کارشکنان در دوره تحریم مختومه نشده است/ تذکر به وزارت امور خارجه

11:59 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۵۹۰
خبرگزاری میزان: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به وزارت امور خارجه گفت: نمی توان پرونده کارشکنان در دوره تحریم را اکنون در تنظیم روابط دو و چند جانبه مختومه تلقی کرد.

پرونده کارشکنان در دوره تحریم مختومه نشده است/ تذکر به وزارت امور خارجهبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، رضا تقی پور در یکصد و هفتاد و سومین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به وزارت خارجه عنوان کرد: در این دوره تنظیم روابط ایران با سایر کشورها بر مبنای احترام متقابل است و خطوط اصلی سیاست خارجی ما در حال ریل گذاری است.

وی ادامه داد: حافظه ملت ایران کارشکنی در امور اقتصادی ایران را در دوره تحریم را به فراموشی نمی سپارد. مسئولان سیاست خارجی باید به این نکته دقت کنند. نمی توان این پرونده ها را در تنظیم روابط دو و چند جانبه مختومه تلقی کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران در پایان صحبت های خود گفت: اکنون که دنیا در برابر خواسته های به حق ایران در عرصه سیاسی سر تسلیم فرود آورده این کشورها باید در انتهای صف بایستند.

تذکرهای اعضا در حیطه وظایف قانونی شان باشد

در ادامه این سخنان احمد حکیمی پور، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورایالامی شهر تهران با انتقاد نسبت به این که تذکرها در شورا باید در حوزه وظایف قانونی اعضا باشد, خاطرنشان کرد: اعضا تریبون و روزنامه های خود را در بیرون از شورا دارند. این مطالب ممکن است به جا باشد اما اعضا وقت شورا را برای این تذکرها نگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *