نیروهای مسلح نگاه متکی بودن به داخل را به فعلیت رساندند

22:12 - 14 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۷۵۶۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به پیشرفت‌های گسترده در حوزه دفاعی کشورمان گفت: نیروهای مسلح نگاه متکی بودن به داخل را به فعلیت رساندند.

حیدرپورعوض حیدرپور در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه ما در صنعت دفاعی از ساده‌ترین ادوات و تجهیزات ممکن یعنی از خمپاره‌اندازها شروع کردیم و امروز به جایگاه بسیار خوبی رسیده‌ایم، گفت: ساختن ماهواره، موشک، هواپیمای جنگنده، پهپاد و ناو، کار هر کشوری نیست.

وی افزود: در زمان دفاع مقدس عمده ادوات و تجهزات ساخته شده توسط ما از روش مهندسی معکوس تولید می‌شدند اما امروز ما در دانش دفاعی یکی از کشورهای سرآمد دنیا هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود تحمل تحریم‌های ظالمانه توانست به بالاترین دستاوردهای حوزه دفاعی دست پیدا کند، گفت: همان نسلی که در دفاع مقدس با دانش و پشتکار خود، سبب پیروزی‌ها و ظفرمندی‌های ما شدند، نسلی را تربیت کردند که امروز می‌تواند به بالاترین مدارج علمی در حوزه دفاعی دست پیدا کند.

حیدرپور در پایان عنوان کرد: امیدوار هستیم هر چه زودتر نگاه متکی بودن به داخل کشور که نیروهای مسلح آن را به خوبی به فعلیت رساند، در سایر حوزه‌ها و صنایع کشور هم ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:
تحریم‌های گسترده دشمنان نتوانست مانع موشکی و فضایی شدن ایران شود



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *