معلمی شغل نیست بلکه عشق، هنر، ایثار و فداکاری است

13:13 - 12 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۷۱۲۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تبریک روز معلم گفت: معلمی شغل نیست بلکه عشق، هنر، ایثار و فداکاری است.
پیام درباره روز معلم - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی به مناسبت دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت اندیشمند و فیلسوف عالی مقدار و مجاهد خستگی ناپذیر در عرصه‌های علم و عمل، آیت الله شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد.

معلمی شغل نیست، بلکه عشق، هنر، ایثار و فداکاری است.

روز معلم فرصت مناسبی برای قدردانی از کسانی است که ارجمند‌ترین گوهر هستی یعنی انسان را در پرتو تعلیم و تربیت الهی چنان به اوج می‌رسانند که گوی سبقت را از فرشتگان ربوده و مدال آسمانی ((اعلی من الملائکه - برتر از فرشتگان)) را گردن آویز او ساخته و با آسمانی کردن زمینیان اعجاب آسمانیان را بر می‌انگیزانند.

با غنیمت شمردن این مناسبت بزرگ و به حکم آیه شریفه: وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِن شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِن کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ- و آنگاه که پروردگارتان اِعلام کرد که اگر واقعاً سپاسگزاری کنید، (نعمت) شما را افزون خواهم کرد، و اگر ناسپاسی نمایید، قطعاً عذاب من سخت خواهد بود. ابراهیم آیه ۷) .
مراتب سلام و سپاس خویش را تقدیم می‌کنم به ساحت قدسی معلمان دلسوز کشورمان بویژه آن دسته از معلمان سخت کوش و خستگی نا پذیر سرزمین اسلامیمان در حوزه دفاعی و نظامی اعم از استادان دانشگاه ها، مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی و همه معلمین و مربیان قرآنی و معارف دینی در جای جای یگان‌های پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران که توامان در کسوت فرماندهی و معلمی نقش ماندگاری را در حراست و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفاء می‌کنند.

ضمن عرض تبریک این روز به محضر شما انسان‌های بزرگ و انسان ساز و خانواده‌های محترمتان موفقیت روز افزونتان در بستر سازی هرچه بیشتر و شتابان‌تر ظهور حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، تحت رهبری‌های آسمانی جانشین برحقشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز" مدظله العالی" برایتان آرزومندم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *