رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اینترنت پرسرعت ویژه روستاهای بالای 20 خانوار/ پهنای باند مشکلی ندارد

15:31 - 01 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۵۴۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر ارتباطات با مهم دانستن بهره گیری مردم از اینترنت پرسرعت گفت: ما در زمینه پهنای باند مشکلی نداریم شرکتهای PAP باید ضریب sharing را رعایت کنند و سازمان تنظیم مقررات هم در این زمینه نظارت بیشتری بر عملکرد شرکت ها داشته باشد.
به گزارش ، محمود واعظی در جلسه شورای اداری استانداری لرستان گزارشی از وضعیت ICT استان لرستان داده و در این زمینه درخواستها و پیشنهادات خود را ارایه کردند.

واعظی با اشاره به فرهنگ غنی استان لرستان گفت: استان لرستان در فرهنگ و ادب و دین بزرگانی را به جامعه ایران معرفی کرد که کشور مدیون آنهاست.

وی افزود: نشانه این مهم ریاست دو کمیسیون مهم مجلس است که در دست نمایندگان استان لرستان قرار دارد.

واعظی با مهم شمردن جانفشانی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تاثیر بالای این حرکت عظیم در آرامش امروز جامعه گفت: استان لرستان به نسبت جمعیتش شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد که همواره باید قدردان این شهدا و خانواده هایشان باشیم.

وزیر ارتباطات با اشاره به قرار گرفتن کشور در آستانه برنامه ششم توسعه گفت: شروع برنامه ششم توسعه با توافق هسته ای همراه شد که باید همه مسولان کشور و مسولان استان لرستان با همدلی و همزبانی زمینه تحولات عظیم و موثر را در کشور ایجاد کنند.

واعظی گفت: وعده دولت به مردم تعامل سازنده با دنیا، اخلاق مداری، راستگویی، ایجاد اشتغال و  کسب و کار، رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم بود که آرام آرام به سمت تحقق آنها پیش می رویم.

واعظی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای استان لرستان در زمینه ict گفت: در استان لرستان 110 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و دولتی انجام شد که این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید ظرفیت پهنای باند این استان دو برابر شد که این روند نیز با همین شیب ادامه خواهد داشت.

وزیر ارتباطات با اشاره لزوم ارتباطات در مناطق روستایی گفت: قصد داریم همه روستاهای بالای 5 خانوار این استان را به ارتباط مجهز کنیم و روستاهای بالای 20 خانوار را به اینترنت پرسرعت متصل کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *