توجه بیشتر بر رعایت الزامات بهداشتی در بنادر/ بازگشت به کار کارکنان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی

12:02 - 26 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۱۹۳
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان آخرین وضعیت ادامه فعالیت‌های بندری و دریایی با حفظ پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را تشریح کرد.

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در بنادر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: ادامه فعالیت‌های بندری و دریایی و بازگشت به کار کارکنان با حفظ پروتکل‌های ابلاغی و با نظارت بازرسان HSE و مدیریت بحران بندر درحال انجام است.

وی افزود: حفظ و صیانت از نیروی انسانی، شاغلین و ارباب رجوع و همچنین سلامت انجام فرآیند‌های اداری و عملیاتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در حال حاضر باتوجه به استاندارد‌های موجود ضدعفونی و گندزدایی محوطه‌های عملیاتی، اداری و محوطه‌های مسکونی و همچنین پایش افراد در بنادر بصورت مداوم انجام می‌شود.

آقایی درباره نحوه فعالیت افراد در بنادر گفت: براساس اطلاع رسانی‌های صورت گرفته واحد‌ها و شرکت‌های فعال در بنادر استمرار به صورت شیفت بندی در حال فعالیت هستند و فاصله گذاری هوشمند بر اساس ضوابط ابلاغی انجام می‌شود.

وی از شروع به کار مجدد کارکنانی که خود و یا بستگان نزدیک آن‌ها به سایر مناطق تردد داشته اند خبر داد و افزود: پس از انجام آزمایشات مربوطه و ارائه گواهی سلامت و طی دوره مورد نیاز قرنطینه خانگی و پایش کنترلی این افراد فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در ادامه تاکید کرد: کنترل، پایش و مراقبت‌های ویروس کووید ۱۹، همزمان با ضدعفونی و گندزدایی معابر، محوطه ها، ساختمان‌ها و تجهیزات، در سطح بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری با همکاری دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *