90 تن دارو به دلیل ترخیص نشدن در گمرک عربستان به کشور بازگردانده می شود

14:30 - 30 تير 1394
کد خبر: ۶۱۱۵۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئيس مركز پزشكی حج و زيارت هلال احمر از بازگشت 90 تن دارو از عربستان به دلیل ترخیص نشدن داروها از گمرک خبر داد و گفت: داروها بلافاصله پس از بازگشت از کیفیت مورد ارزیابی قرار می گیرد و بعد از 15 شوال (دهم مرداد) مجددا به عربستان ارسال خواهد شد.
بازگشت 90 تن دارو از عربستان به دلیل ترخیص نشدن داروها از گمرک
سید علی مرعشی درباره سید علی مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره آخرین جزئیات ارسال 90 تن دارو برای حج تمتع امسال اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 90 تن دارو توسط هلال احمر برای تحت پوشش قرار دادن زائران به عربستان ارسال شد که متاسفانه با بهانه‌های بسیاری از سوی مسئولان ذی ربط مطرح شد و در این ایام داروها در گمرک مانده بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که قرار شد دارو‌ها به کشور بازگردد، افزود: شب گذشته 20 تن از داروها به ترکیه و سپس به ایران باز گرداننده می‌شود، افزود: مابقی داروها نیز تا اوخر هفته به همین صورت به کشور عودت خواهد شد.

رئيس مركز پزشكی حج و زيارت هلال احمر در خاتمه با بیان این مطلب که 300 قلم دارو برای حج تمتع به سرزمین وحی ارسال خواهد شد، تصریح کرد: داروها بلافاصله پس از بازگشت از کیفیت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و بعد از 15 شوال مجددا به عربستان ارسال خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *