سرمایه گذاری شرکتهای اروپایی در ایران باید به درستی مدیریت شود

15:44 - 25 تير 1394
کد خبر: ۶۰۳۰۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه بدون ملاحظه متن توافق نامه نمی توان چشم بسته در مورد آن اظهار نظر کرد گفت: سرمایه گذاری شرکتهای اروپایی در پی لغو تحریمها در ایران باید به درستی مدیریت شود و نباید در این مورد عجله کرد.
سرمایه گذاری شرکتهای اروپایی در ایران باید به درستی مدیریت شود
حسن کامران دستجردی در گفتگو با خبرنگار سیاسی میزان ضمن تشکر از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای اظهار کرد: جمع بندی مذاکرات هسته ای در واقع یک پیروزی نسبی است و پیروزی در جایی نهایی می شود که به آنچه بر سر آن توافق شده به خوبی اجرا شود.

وی افزود: این توافق اولیه ابتدا باید در شورای عالی امنیت ملی تایید شود و در نهایت به تصویب نمایندگان مجلس نیز برسد ضمن اینکه در این مورد هر نماینده ای آزاد است که نظر خود را بدهد، البته ما باید متن توافق نامه را ببینیم چرا که نمی توان در این مورد چشم بسته اظهار نظر کرد ولی در کل فضای مجلس نسبت به این توافق اولیه مثبت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص استقبال شرکتهای اروپایی برای سرمایه گذاری در ایران در پی لغو تحریمها یادآور شد: سرمایه گذاری شرکتهای اروپایی در ایران هم به نفع ما هم به نفع شرکتهای اروپایی است ضمن اینکه این سرمایه گذاری زیرساختهای اقتصادی کشورمان را ارتقا می بخشد.

 کامران تاکید کرد: سرمایه گذاری شرکتهای اروپایی باید به درستی در ایران مدیریت شود ضمن اینکه در این بین ممکن است برخی از شرکتهای ایرانی با همکاری شرکتهای دولتی از سرمایه گذاران اروپایی پورسانت دریافت کرده و اجناس نامرغوب را وارد این کشور کنند، بنابراین نباید در این مورد عجله کنیم و دولت توجه ویژه ای به این بخش داشته باشد و از این وضع سوء استفاده احتمالی برخی افراد در این بخش ممانت به عمل آورد.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *