علی‌نژاد: کسب دو مدال نقره در جام جهانی ژیمناستیک اتفاق بسیار مهم و مبارکی بود/ جدایی از خانواده ووشو سخت است

10:44 - 05 اسفند 1398
کد خبر: ۵۹۹۷۳۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: خانواده ووشو ایران، خانواده‌ای نجیب و بزرگوار است و شایستگی‌های خود را بار‌ها نشان داده است.

مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون ووشو اظهار داشت: واقعا روز سختی بود، چون سال‌ها به فکر ووشو بودم و جدایی از خانواده ووشو کار دشواری است، اما با توجه به مسئولیت‌های آسیایی و جهانی که در ووشو دارم همچنان کنار این خانواده خواهم بود. خانواده ووشو ایران، خانواده‌ای نجیب و بزرگوار است و شایستگی‌های خود را بار‌ها نشان داده است.

وی در مورد ناراحتی زیاد برخی از مربیان و ملی‌پوشان ووشو در مرایم تودیع و معارفه گفت: همانطور که گفتم ما یک خانواده هستیم و جدایی از خانواده سخت و دشوار است. ما خاطرات زیادی با هم داشتیم و به همین خاطر جدایی از این خانواده آسان نیست.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد اینکه چه زمانی انتخابات فدراسیون ووشو برگزار خواهد شد، گفت: سال آینده ثبت‌نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون ووشو آغاز خواهد شد، اما زمان برگزاری انتخابات فدراسیون مشخص نیست.

علی‌نژاد درباره تاثیر کرونا در مسابقات و لیگ‌های داخلی گفت: طبق بخشنامه جدید، مسابقاتی همچون لیگ برتر فوتبال که با تقویم‌های بین‌المللی ارتباط دارد بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اما مسابقاتی که برگزاری آن در این برهه ضرورتی ندارد لغو می‌شود.

وی درباره عملکرد درخشان ژیمناستیک‌کاران ایران در جام جهانی ملبورن گفت: کسب دو مدال نقره در جام جهانی ژیمناستیک اتفاق بسیار مهم و مبارکی بود. این موفقیت را به مدیریت فدراسیون ژیمناستیک و همکارانش در این فدراسیون و همینطور خانواده بزرگ ژیمناستیک تبریک می‌گویم. کیخا به کسب سهمیه المپیک خیلی نزدیک شده و امیدوارم برای اولین بار شاهد کسب سهمیه المپیک در ژیمناستیک باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *