رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معینی: اسکوچیچ فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد

13:39 - 17 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۳۹۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس سابق کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: ما زمان خیلی کمی داریم و مربی ایرانی به دلیل هم‌زبان بودن با بازیکنان، زودتر نتیجه می‌گیرد اما اسکوچیچ هم فوتبال ما را می‌شناسد.

فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در ارتباط با انتخاب احتمالی دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: هر فردی سرمربی تیم ملی باشد به زمان نیاز دارد تا تفکرات خود را به بازیکنان منتقل کند. مربی ایرانی این حسن را داشت که دلیل هم‌زبان بودن با بازیکنان، خیلی سریعتر می‌توانست تفکرات تاکتیکی خود را به بازیکنان منتقل کند.

وی در ادامه در خصوص تفاوت اسکوچیچ با سایر سرمربیان خارجی برای فوتبال ایران، تصریح کرد: اسکوچیچ یک تفاوت عمده با سایر مربیان خارجی مثل ویلموتس دارد. او  فوتبال ایران را به صورت کامل می‎شناسد. به هر حال هر چه سریعتر باید وضعیت تیم ملی به ثبات برسد؛ چراکه اصلا زمان نداریم. در عین حال به تمام امتیازات دور برگشت مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیاز داریم.

رئیس سابق کمیته جوانان فدراسیون فوتبال پیرامون مسیر پیش‌روی این سرمربی کروات، افزود:اسکوچیچ اصلا کار آسانی برای هدایت تیم ملی ندارد. او در شناخت از فوتبال ایران مشکلی ندارد؛ اما امیدوارم بتواند با بازیکنان ارتباط عاطفی خوبی برقرار کند. ما اگر بهترین مربیان دنیا را هم بیاوریم، اما آن‌ها نتوانند تفکرات خود را به بازیکنان منتقل کنند، موفق نخواهیم شد.

معینی گفت: اسکوچیچ به زمان نیاز دارد تا تیمش را بسازد. به هر حال هر کسی که به سرمربی‌گیری تیم ملی می‌رسد باید حمایت شود تا بتواند کارش را انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم اسکوچیچ مشکلات ویلموتس را نداشته باشد و بتواند با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کند. او در فضای فوتبال ایران حضور داشته است و بر خلاف سرمربی سابق بلژیکی تیم ملی که از اروپا آمده بود، فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *