بیرانوند: فدراسیون وزنه‎برداری هیچ تفاوتی بین رستمی و مرادی قائل نمی‎شود

7:41 - 14 دی 1398
کد خبر: ۵۸۲۷۸۹
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ما هیچ تفاوتی را بین ورزشکاران قائل نمی‌شویم.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه چند تیم برای مسابقات وزنه‌برداری جام فجر اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار داشت: کشورهای زیادی برای شرکت در مسابقات وزنه‌برداری جام فجر که جزو مراحل گزینشی المپیک به شمار می‌رود؛ ثبت‌نام کرده‌اند. به زودی اسامی آن کشورها را اعلام خواهیم کرد. در تلاش هستیم که این مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار شود و به خوبی از عهده میزبانی برآئیم. فکر می‌کنم این مسابقات در آینده، جزو رویداد‌های خیلی مهم قاره آسیا خواهد شد.

وی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی گفت: طبق برنامه‌ای که کادرفنی تیم ملی به ما ارائه داده است؛ در اسرع وقت اردوهای تیم ملی را آغاز خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد گلایه‌های کیانوش رستمی و اینکه فدراسیون بین ورزشکاران تبعیض قائل می‌شود،تصریح کرد: شرایط از همه لحاظ برای ورزشکاران ملی‌پوش یکسان است و ما هیچ تفاوتی بین ورزشکاران قائل نمی‌شویم. اینکه بخواهیم از سهراب بیشتر از کیانوش حمایت کنیم، امری غیر واقعی است. همانطور که سایر کشورها به سرمایه‌های ملی خودشان اهمیت می‌دهند؛ ما هم چنین کاری را در دستور کارمان قرار داده‌ایم.

بیرانوند در مورد اینکه با شرایط موجود توقع چه نتیجه‌ای از تیم ملی در بازی‎های المپیک توکیو می‌رود، گفت: با توجه به اینکه برای حضور در المپیک تنها دو سهمیه بیشتر نداریم، پیش‌بینی خیلی سخت است. البته خوش‌بینم و امیدوارم که نتیجه خوبی مانند المپیک ریو در توکیو کسب کنیم. پتانسیل خوبی در وزنه‌برداران ما وجود دارد و هر کسی که لیاقت داشته باشد به المپیک خواهد رفت.

وی در مورد عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات انتخابی المپیک قطر کاپ تصریح کرد: عملکرد کیانوش رستمی در این بازی‌ها خوب بود، علی میری هم بد نبود؛ هر چند که از ایوب موسوی توقع بیشتری می‌ر‌فت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *