رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مباحث مطرح شده در "یکتا" صرفا گفتمانی است/ هنوز درخواستی برای مجوز ارائه نکرده‌ایم

9:45 - 14 تير 1394
کد خبر: ۵۸۱۳۷
خبرگزاری میزان: عضو موسس جبهه یکتا گفت: اگر این تشکل قصد حضور در عرصه انتخابات آینده را داشته‌ باشد به طورحتم روال قانونی را در این راستا طی خواهد کرد اما در مقطع فعلی مباحث مطرح شده در این تشکل صرفا گفتمانی بوده و موضوع دیگری را در برنمی‌گیرد.
مباحث مطرح شده در محمدحسینی عضو موسس جبهه گفتمان یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان، درباره اینکه آیا این تشکل قصد ارائه درخواست به وزارت کشور برای فعالیت در عرصه سیاسی کشور و به خصوص انتخابات را دارد اظهارکرد: این موضوع به نظر هیئت موسس و اعضای یکتا بستگی دارد اما تا به امروز این تشکل برای ارائه درخواست به وزارت کشور تصمیمی را اتخاذ نکرده است.

وی افزود: اگراین تشکل قصد حضور در عرصه انتخابات آینده را داشته‌ باشد به طورحتم روال قانونی را در این راستا طی خواهد کرد اما در مقطع فعلی مباحث مطرح شده در این تشکل صرفا گفتمانی بوده و موضوع دیگری را دربرنمی‌گیرد.

عضو موسس جبهه گفتمان یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی تصریح کرد: هدف اصلی جبهه یکتا در شرایط فعلی تقویت گفتمان امام ورهبری است لذا به طورحتم اگر این تشکل قصد داشته باشد مانند یک حزب یا جبهه در عرصه سیاسی کشور وارد عمل شود اقدامات لازم را در این راستا انجام خواهد داد.

حسینی تاکید کرد: باتوجه به رویکردی که تا به امروز از مجموعه یکتا اتخاذ شده است بعضی از احزاب و تشکل‌های سیاسی نیز برای اینکه در این مجموعه قرار بگیرند درخواست خود را ارائه کرده‌اند ولی با توجه به اینکه اعضا هنوز تصمیمی را برای فعالیت در عرصه سیاسی اتخاذ نکرده‌اند باید منتظر باشیم.

وی درباره دیدار اعضای جبهه یکتا با علما و سیاسیون گفت: این تشکل بنا دارد به طورمستمر با علما و چهره‌های شاخص سیاسی دیدار کند از این رو این مسیر را به طور متوالی ادامه خواهد داد.

عضو موسس جبهه گفتمان یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی تاکید دارد: اعضای این جبهه با حضور در سراسر کشور و ارتباط مستمر با مردم بنا دارند در راستای تشریح گفتمان و اهداف خود تمامی اقدامات لازم را انجام دهند.




برچسب ها: حسینی موسس یکتا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *