توزیع ۳۰۰ بسته شب یلدا میان کودکان کار خیابان/برگزاری ویژه برنامه شب یلدا در گرمخانه‌های تهران

12:13 - 01 دی 1398
کد خبر: ۵۷۹۱۵۲
رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های شب یلدا در مددسرا‌ها و گرمخانه‌های استان تهران خبر داد.

توزیع ۳۰۰ بسته شب یلدا میان کودکان کار خیابان/برگزاری ویژه برنامه شب یلدا در گرمخانه‌های تهرانسیدمالک حسینی رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه ، با اشاره به ویژه برنامه‌های اجرا شده در شب یلدا گفت: در جشنواره یلدا بیش از ۶۰ برنامه در ۲۱ گرم‌خانه‎و سامان‌سرا و همچنین در ۲۴ مرکز پرتو ویژه کودکان کار و خیابان از ۲۷ تا ۳۰ آذر سال جاری برگزار شد.


وی با بیان اینکه در شب‌های منتهی به آذرماه سال جاری دو برنامه عمومی‌تر نیز با حضور خیرین در مددسرای خاوران ویژه آقایان و همچنین گرمخانه منطقه ۲۲ ویژه زنان اجرا شد، افزود: در این برنامه‌ها سعی شد حس خوب دورهمی و عدم تنهایی در قالب برنامه‌های جمعی به مددجو‌ها القا شود.


حسینی ادامه داد: از جمله برنامه‌های اجرا شده به بهانه شب یلدا در گرمخانه ها، حافظ خوانی و اجرای برنامه‌های شاد بود که برخی از آن‌ها از سوی مددجو‌ها اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه عمده برنامه‌ها در سامان‌سرا و مددسرا‌ها با مشارکت داوطلبانه مردم بوده و گروه‌های فرهنگی و هنری بسیاری در کنار خیرین، خواهان ارائه خدمت در ایام مراسم شب یلدا به مددجویان بودند، گفت: خوشبختانه کار متفاوتی که امسال اجرا شد توزیع ۳۰۰ بسته شب یلدا در میان کودکان کار در خیابان‌ها بود.


حسینی همچنین از توزیع ۲۰۰۰ غذای گرم در بین مددجویان خبر داد و افزود: در گرمخانه‌ها به سبب آنکه شبانه روزی هستن، هر شب توزیع غذای گرم صورت می‌گیرد، اما این میزان غذای توزیع شده در شب یلدا از سوی خیرین صورت گرفت.

 

رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران یادآور شد: برگزاری ویژه برنامه‌های شب یلدا در مددسرا‌ها (گرمخانه ها) با هدف کاهش غربت افراد دور مانده از خانه و خانواده و ایجاد حس شادی در افراد بوده است.

 

 


برچسب ها: شهرداری گرمخانه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *