ارسال محموله‌های دارویی به مناطق زلزله زده کشور

22:28 - 19 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۶۶۷۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر سرتیپ دوم بابلی از ارسال محموله‌های دارویی به مناطق زلزله زده خبر داد.

ارسال محموله‌های دارویی به مناطق زلزله زده کشوربه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امیر سرتیپ دوم بابلی رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا، با اشاره به ارسال محموله‌های دارویی به مناطق زلزله زده کشور اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش چند محموله دارویی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به منطقه زلزله زده آذربایجان ارسال کرد.

وی گفت: کادر پزشکی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه با حضور در منازل شخصی مردم زلزله زده آذربایجان خدمات پزشکی ارائه می‌کنند.

رییس اداره بهداشت و درمان ادامه داد: دستور صریح امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش است که تمامی نیاز‌های پزشکی مردم در اسرع وقت انجام و ارائه شود و این کار نیز از لحظه اول وقوع زلزله در حال انجام است.

بابلی تاکید کرد: پس از براورد اولیه نیاز‌های دارویی به صورت جداگانه در چندین محموله در اختیار کادر درمانی بیمارستان مراغه و بهداری‌های تیپ‌های ۳۶ میانه، تیپ ۴۰ سراب و یگان‌های متحرک هجومی منطقه قرار گرفته شد و در حال حاضر نیز این برنامه ادامه دارد.

امیر سرتیپ دوم بابلی با اشاره به اینکه وضعیت سرمای هوا می‌تواند در تشدید بیماری‌های واگیر دار از جمله سرماخوردگی‌های شدید اثر بگذارد، افزود: پزشکان و کادر درمانی که برای ارائه خدمات در منطقه حضور دارند به این نکته واقف هستند و تمام تلاششان این است خونه به خونه وارد شده و معاینات اولیه را انجام دهند تا هموطنان عزیزمان شاهد مشکلات ناشی از بیماری‌های فصل سرما نشوند.

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا با تاکید بر رعایت بهداشت اولیه توسط مردم منطقه، گفت: امیدواریم با رعایت این موارد شاهد شیوع هیچ نوع بیماری نباشیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *