رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پنالتی ما خیلی درست‌تر از پنالتی سپاهان بود/ کل بودجه پارس جنوبی به اندازه ۵ بازیکن سایر مدعیان هم نیست

12:54 - 10 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۳۶۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی گفت: اگر داور اشتباهی کرده باشد، آن اشتباه اعلام پنالتی برای سپاهان بود، چون پنالتی ما به درستی تشخیص داده شد.

محمد نوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در ارتباط با گلی که از روی نقطه پنالتی در دیدار با سپاهان به ثمر رساند و برای اولین بار دروازه این تیم را در لیگ نوزدهم گشود، اظهار داشت: بار اول پنالتی را خوب زدم اما نمی‌دانم چرا داور آن را مردود اعلام کرد، هیچ جای دنیا وقتی پنالتی گل می‌شود داور آن را مردود اعلام نمی‌کند چون فضای بازی به هم می‌ریزد. همین کار داور باعث شد بازی دچار تشنج شود و ‌چندین بازیکن از جمله خودم اخطار دریافت کنند.

وی افزود: برای بار دوم تمرکزم را از دست داده بودم و نتوانستم ضربه خوبی بزنم، سپاهان ۸۰۰ دقیقه بود که گل نخورده بود و فضای روانی سنگینی ایجاد شده بود اما خدا رو شکر که آن ضربه به گل تبدیل شد.

هافبک زردپوشان شهر جم در خصوص حرف و حدیث‌ها پیرامون پنالتی اعلام شده برای پارس جنوبی خاطرنشان کرد: اگر داور اشتباهی کرده باشد، آن اشتباه، اعلام پنالتی برای سپاهان بود چون به نظرم پنالتی ما خیلی درست‌تر از سپاهان بود و نمی‌توان از داور خرده گرفت؛ هر چند کارشناسان داوری باید در این خصوص نظر بدهند. با این حال، در این فصل ما خیلی بیشتر از سایر تیم‌ها از داوری متضرر شدیم. پارس جنوبی جم تیم خوبی است و اگر مشکلات مالی نداشتیم بهتر از این‌ها نتیجه می‌گرفتیم.

نوری در پایان پیرامون مشکلات مالی این تیم تاکید کرد: باشگاه متعلق به وزارت نفت است اما می‌گویند این وزرات‌خانه دستش بسته است. دلخوشی مردم جم به این تیم است و در قبال آلودگی‌های محیط زیستی که نفت برای آنها آورده است، حق خودشان می‌دانند که یک تیم فوتبال داشته باشند. قرارداد من امسال ۴۰ درصد کمتر از پارسال است، کل بودجه تیم ما از قرارداد ۵ بازیکن سایر تیم‌های مدعی کمتر است. ما نمی‌توانیم با تیم‌هایی که بودجه‌شان ده‌ها میلیارد در سال است، بجنگیم و از این رو فقط به دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *