از برند جدید کمیته بین‌المللی پارالمپیک رونمایی شد

13:44 - 30 مهر 1398
کد خبر: ۵۶۰۹۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کمیته بین‌المللی پارالمپیک از برند جدید این سازمان رونمایی کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، کمیته بین‌المللی پارالمپیک از برند جدید این سازمان رونمایی کرد، این اقدام با هدف تقویت و تاثیرگذاری بیشتر برند IPC در سطح جهانی، ارتباط و تاثیرپذیری در جنبش پارالمپیک و پیشبرد اهداف حقوق بشر صورت گرفته و شاهد تغییراتی، چون تغییر رنگ و اندازه سمبل پارالمپیک یا "آجیتوس" هستیم و همچنین عبارت "تحول با ورزش آغاز می‌شود" نیز به آن افزوده شده است.

با رونمایی از برند جدید و عبارت IPC، کمیته بین‌المللی پارالمپیک در مقیاس جهانی به دنبال آن است تا از ورزش به عنوان عامل تسهیل‌گر در تغییر گرایشات و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای افراد دارای معلولیت بهره گیرد.

از سال ۲۰۰۴، زمان رونمایی نشان IPC، این اولین بار است که تغییراتی در این برند صورت می‌گیرد و برای تحکیم شکل ظاهری آجیتوس و تثبیت آن در عصر دیجیتال، رنگ‌های جدید که با روحیه با نشاط جنبش پارالمپیک مطابقت دارند با شکل نوشتاری جدید و با حالتی کشیده، ارائه شده‌اند و این تغییرات روحی تازه به برند IPC می‌بخشد.

در راستای تکمیل این فرایند، IPC در هفته‌های آتی اقلام خود را با برند جدید ارائه خواهد نمود و آغاز این اقدام از نشست مجمع عمومی کمیته بین‌المللی پارالمپیک که در هفته جاری با حضور ۵۰۰ تن از اعضا و ذینفعان در شهر بن آغاز می‌شود، کلید خواهد خورد.


برچسب ها: پارالمپیک میزان IPC

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *