طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای با کسب اکثریت آراء به تصویب می‌رسد

9:50 - 01 تير 1394
کد خبر: ۵۵۸۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها وحقوق هسته‌ای ایران را دارای کمترین اشکال دانست و برای آن تصویب با اکثریت آراء در صحن مجلس را پیش‌بینی کرد.
عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی میزان در مورد تغییرات اعمال شده اخیر در طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها وحقوق هسته‌ای ایران اظهارکرد: در این طرح به دو موضوع حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و صیانت از دستاوردهای هسته‌ای کشور می‌پردازد که لازم بود این دو را با هم هماهنگ کنیم.

وی افزود: مفاد این طرح باید به گونه‌ای اصلاح می‌شد که تیم مذاکره‌کننده در روند فعالیتشان محدود نشوند و دست آنها برای ادامه مذاکرات بسته نشود ضمن اینکه ما  باید به طور قطع در این طرح خطوط قرمز را گوشزد می‌کردیم به طوریکه خطوط قرمز تعیین شده راهبردها را به صورتی مشخص کند که ضمن صیانت از دستاوردهای هسته‌ای در تاکتیک‌ها دست تیم مذاکره‌کننده را باز بگذارد.

نماینده مردم کاشان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها وحقوق هسته‌ای ایران دارای کمترین اشکال است، تصریح کرد: این طرح بسیار مهم است بنابراین باید کار کارشناسی روی آن انجام می‌شد و نیاز بود که مورد بازنگری قرار گیرد و اظهارنظر شورای عالی امنیت ملی نیز در آن اعمال شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: با وجود دقت و حساسیت ویژه‌ای که بر روی تنظیم و اصلاح این طرح صورت گرفته است این طرح دارای کمترین اشکال نسبت به طرح‌های مطرح شده قبلی بوده و به طور قطع با رای مثبت اکثریت نمایندگان در صحن مجلس به تصویب خواهد رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *