تکمیل موزه‌های پاسارگاد و مفاخر شیراز نیاز به 300میلیارد ریال اعتبار دارد/ بهره برداری از 3 موزه دیگر در استان فارس تا سال95

9:31 - 30 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۵۰۷
خبرگزاری میزان: معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان این که برای تکمیل موزه پاسارگاد و موزه مفاخر شیراز نیاز به 300 میلیارد ریال اعتبار است از بهره بردرای از سه موزه دیگر در استان فارس تا پایان سال 95خبر داد.

تکمیل موزه‌های پاسارگاد و مفاخر شیراز نیاز به 300میلیارد ریال اعتبار دارد/ بهره بردرای از 3 موزه دیگر در استان فارس تا سال95محمد حسن طالبیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با اعلام خبر ساخت موزه پاسارگاد از تلاش برای رفع برخی از مشکلات موزه مفاخر شیراز خبر داد و اظهار کرد: آغاز به کار ساخت سه موزه دیگر نیز در استان فارس در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که ساخت موزه پاسارگاد نیاز به 100میلیارد ریال اعتبار دارد، عنوان کرد: همچنین اتمام ساخت موزه مفاخر شیراز مستلزم تامین 200 میلیارد ریال اعتبار است.

همکاری با بخش خصوصی

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان این که تامین اعتبار ساخت بخشی از این موزه ها با همکاری بخش خصوصی تامین می شود، عنوان کرد: حامی مالی برای موزه پاسارگاد تعیین شده است، اما همچنان به دنبال تعیین حامی مالی مناسب برای موزه مفاخر شیراز هستیم.

اختصاص 500 میلیارد ریال به شهر پارسه

وی به تخصیص 500 میلیارد ریال به شهر پارسه در سفر اخیر هیئت دولت به شیراز اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای هزینه کرد این مبلغ صورت گرفته است.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *