رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خدا را شکر فصل صعود‌های داخلی و زباله‌ساز‌ها تمام شد/ به درخشش رکابی و براتی امیدواریم

3:05 - 07 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۳۳۵۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رضا زارعی، رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعود‌های ورزشی گفت: به کسب نتایج خوب توسط رکابی و براتی در بازی‎های ساحلی امیدواریم.

رضا زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی با اشاره به حضور دو ورزشکار ایران در بازی‌های ساحلی جهان، اظهار داشت: نخستین دوره بازی‌های ساحلی جهان ۲۰ تا ۲۴ مهرماه به میزبانی قطر برگزار می‌شود که خوشبختانه در کاروان ۱۷ نفره ایران دو ورزشکار رشته صخره‎نوردی حضور دارند.

وی ادامه داد: غلامعلی برات‌زاده و الناز رکابی دو ورزشکار صخره‌نوردی ایران در این مسابقات هستند که کسب سهمیه توسط آنها کار بزرگی بود. معمولا سطح مسابقات قهرمانی جهان و جام‌جهانی بالا است. بازی‎های ساحلی هم به دلیل اینکه در سطح جهان برگزار می‎شود، قطعا سطح بالایی خواهد داشت و دو ورزشکار کشورمان کاری سختی در این پیکار‌ها دارند.
 
رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعود‌های ورزشی افزود: رکابی در مسابقات قهرمانی جهانِ ژاپن رقابت خوبی با حریفان خود داشت و ما را امیدوار کرد. بازی‎های ساحلی در دو مرحله مقدمانی و نهایی برگزار می‎شود که راه‎یابی به بخش نهایی کار دشواری است. امیدواریم دو ورزشکار کشورمان موفق به چنین کاری شوند.
 
زارعی در ادامه صحبت‎های خود به برخی صعود‌های اخیر ورزشکاران ایران اشاره کرد و گفت: امین دهقان و زهرا نعمتی با مجوز شورای برون مرزی راهی کوه «ماناسلو»، هشتیم کوه مرتفع جهان در نپال شده بودند که این صعود موفقیت‌آمیز بود.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر فصل صعود‌های داخلی و زباله‌ساز‌ها تمام شد و وارد فصل سرما شدیم. از این به بعد کوه‎های ما می‎توانند نفس بکشند و مدتی از دست زباله‎ها و کوه‎خراب‌کن‎ها راحت باشند. آلودگی کوه‎های ما زیاد شده که این اتفاق اصلا خوبی نیست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *