نماز جمعه از این هفته تا ۱۵ شهریور در مصلی برگزار می‌شود

19:57 - 27 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۲۸۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: ستاد نماز جمعه تهران، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه تهران از این هفته تا 15 شهریور در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی تهران برگزار خواهد شد.
نماز جمعه از این هفته تا ۱۵ شهریور در مصلی برگزار می‌شودبه گزارش به نقل از ستاد نماز جمعه تهران، این ستاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه تهران از این هفته تا 15 شهریور در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی تهران برگزار خواهد شد.

 متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

با عرض تبریک و تهنیت به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و انا به درگاه خداوند رحمان و رحیم، و با آرزوی توفیقات خاص الهی برای عمم مسلمین جهان به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای و مردم متدین، صبور و ولایتمدار ایران اسلامی، به اطلاع امت خداجوی و مردم روزه‌دار تهرانی می‌رساند نماز دشمن شکن و امیدبخش جمعه تهران از این هفته که مصادف با جمعه اول ماه مبارک رمضان است تا 15 شهریور در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی تهران برگزار خواهد شد. امید است مردم شریف تهران به ویژه جوانان متدین و انقلابی با حضور پرشور خود، در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این فریضه عبادی سیاسی و یادگار گرانقدر امام و شهیدان گلگون کفن سهیم باشند.

قابل ذکر است که نماز پرصلابت جمعه این هفته به امامت حضرت آیت‌الله موحدی کرمانی برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *