آغاز جلسه مجلس برای بررسی طرح استانی شدن انتخابات

8:50 - 24 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۵۰۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان:جلسه امروز(24 خرداد) صحن علنی مجلس به ریاست محمد حسن ابوترابی فرد و با حضور 194 نماینده جهت بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس آغاز شد.
جلسه صحن علنی مجلس آغاز شدبه گزارش خبرنگار سیاسی میزان، جلسه امروز 24 خرداد صحن علنی مجلس به ریاست ابوترابی فرد و 194 نماینده حاضر آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه دائمی شدن قانون تاسیس و اداره مدارس، مراکز آموزشی و مراکز پژوهشی غیردولتی، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح استانی شدن حوزه های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه امروز صحن مجلس قرار گرفت.

همچنین انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور از دیگر مباحثی است که نمایندگان امروز در این جلسه بررسی خواهند کرد.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درمورد طرح اصلاح موادی از مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان چای کشور، گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری ها و دهیاری های کشور و طرح الحاق یک بند به عنوان بند (ه) جزء (1) ماده (3) قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور از دیگر موضوعاتی است که در دستورکار جلسه امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس جلسه صحن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *