رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم گسترش همکاری ایران با بانک توسعه اسلامی

15:42 - 22 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۲۶۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بر گسترش همکاری های دوجانبه ایران و بانک توسعه اسلامی و حصول پیشرفت های بیشتر در فرایند اجرایی پروژها تاکید کرد.
به گزارش ، علی طیب نیا در پایان چهلمین اجلاس هیات عامل بانک توسعه اسلامی، دردیدار با احمد محمدعلی با اشاره به اهمیت برگزاری این اجلاس در کشور موزامبیک، دیدار با کشورهای دوست و همسایه را مثبت ارزیابی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل چندین پروژه و افزایش نرخ جذب پروژه ها، تسهیلات جدیدی از سوی بانک توسعه اسلامی برای کشورمان به تصویب برسد.

رئیس بانک توسعه اسلامی در ادامه این دیدار، با تاکید بر لزوم تعمیق همکاری ها، ابراز امیدواری کرد؛ پروژه های جدید به نفع ایران هر چه زودتر به تصویب این بانک برسد.

احمد محمدعلی ضمن قدردانی از حضور وزیر اقتصاد کشورمان در این اجلاس مهم، از وی به دلیل سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه های مصوب بانک توسعه اسلامی تقدیر کرد.

همچنین در چهلمین اجلاس بانک توسعه اسلامی، صورت های مالی این بانک بررسی و تصویب شد.

گفتنی است، چهلمین اجلاس هیات عامل بانک توسعه اسلامی به ریاست احمد محمد علی، رئیس این بانک و با حضور اعضای بانک توسعه اسلامی به مدت دو روز در موزامبیک برگزار و روز گذشته (پنجشنبه) به پایان رسید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *