رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سازمان استاندارد مسئول نظارت بر کیفیت بنزین شد/ بنزین وارداتی با کیفیت است

15:53 - 18 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۶۸۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از واگذاری مسئولیت نظارت بر کیفیت بنزین تولیدی داخل به این سازمان خبر داد.
به گزارش ، نیره پیروزبخت امروز (دوشنبه) در حاشیه نخستین همایش روز جهانی تایید صلاحیت که در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای عالی استاندارد، مسئولیت نظارت بر کیفیت بنزین تولیدی داخل به سازمان ملی استاندارد ایران واگذار شده که براین اساس به زودی گزارشی از وضعیت کیفیت بنزین داخل ارائه خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است تا از مراکز تولید و توزیع بنزین داخل بازدیدهای لازم انجام شود.

کیفیت محموله های بنزین وارداتی مورد تایید سازمان استاندارد است
پیروزبخت با اشاره به این که تمرکز سازمان ملی استاندارد ایران بر تولید و توزیع بنزین داخل است، تصریح کرد: با نظارت هایی که بر کیفیت بنزین های وارداتی صورت گرفته نشان می‌دهد که این محصول مشکلی ندارد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: با رویکردی که برای ایجاد کیفیت در بنزین های تولید داخل ایجاد شده است، شاهد تولید بنزین با کیفیت مناسب در داخل کشور خواهیم بود.

وی گفت: در بسیاری از موارد که جزو وظایف ما نیست احساس خطر کردیم و به کمک دستگاه های اصلی آمدیم، از جمله این موارد کنترل مخازن سوخت سی ان جی خودروهای گاز سوز است که فعالیت های خود را برای کنترل این مخازن آغاز کردیم.

پیروزبخت با بیان این که نظارت و کنترل مخازن سی ان جی خودروهای بخش دولتی از ابتدای سال آغاز شده است، افزود: تا پایان سال کنترل این مخازن به پایان خواهد رسید و سپس مخازن سوخت خودروهای عمومی را آغاز خواهیم کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *