عزیزمحمدی: به تیم‌ها گفتند در این تورنمنت بازی نکنید

20:24 - 02 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۶۰۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عزیرمحمدی رئیس اتحادیه باشگاه‌ها پیش از آغاز بازی پرسپولیس و سایپا در گفت‌وگو با خبرنگاران توضیحاتی پیرامون جام شهدا ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، عزیز‌محمدی رئیس اتحادیه باشگاه‌ها در حاشیه برگزاری جام شهدا با خبرنگاران صحبت کرد که گزیده صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

*به احترام خون شهدا که همه ما مدیون آن‌ها هستیم برای چهارمین سال پی در پی جام شهدا را برگزار می‌کنیم.

*ابتدا قرار بود تیم‌های پرسپولیس، سایپا، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در این جام شرکت کنند. رسول خطیبی با من تماس گرفت و گفت ما برادر شهید هستیم و چرا تیم ماشین‌سازی را دعوت نکردید. وقتی تیم صنعت نفت کنار کشید به خطیبی زنگ زدم و گفتم ماشین‌سازی را جایگزین نفتی‌ها کردیم که ابتدا پذیرفت، اما بعد به یکباره کم لطفی کرد و کنار کشیدند. فولادی‌ها هم شب گذشته ساعت ۲۲ به ما اعلام کردند که ۶ بازیکن‌شان به تهران نیامدند و نمی‌توانند در این جام شرکت داشته باشند. به هر حال تیم‌های نیروی زمینی و شاهین بوشهر به این جام اضافه شدند که با یکدیگر هم مصاف داشتند.

*فدراسیون و سازمان لیگ خواستار این بودند بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود از این جهت که آن‌ها از قبل مشخص کرده بودند ورزشگاه‌هایی که دوربین، گیت و بلیت فروشی الکتریکی و همچنین صندلی‌های شماره گذاری شده ندارند نباید در آنجا هیچ مسابقه‌ای برگزار شود. در این زمینه رایزنی‌های لازم انجام شد و با اعلام تاج به مسئولان فدراسیون مبنی بر نهایت همکاری برای برگزاری جام شهدا، قرار شد بازی‌ها با تماشاگر برگزار شود.

*فدراسیون مخالفتی با برگزاری این جام نداشت. آن‌ها فقط می‌گفتند، چون اینجا استاندارد لازم و بلیت‌فروشی الکترونیکی و گیت‌های الکترونیکی را ندارد، بازی بدون تماشاگر باشد.

*همین امروز از سازمان لیگ گفتند بازی‌ها یا بدون تماشاگر باشد یا برگزار نشود. به ما هم نگفتند، به چهار باشگاه زنگ زده بودند که در مسابقات شرکت نکنید! من به سازمان لیگ و فدراسیون هم حق می‌دهم که می‌خواهند بازی‌ها را با استاندارد برگزار کنند، اما من گفتم این مسابقات با بازی‌های رسمی فرق دارد و مردم هم اگر به ورزشگاه بیایند مراعات می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *