رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام زمان مصاحبه 29 رشته دکتری دانشگاه آزاد/ دعوت‌شدگان چه مدارکی را همراه داشته باشند؟

12:52 - 18 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۶۰۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد زمان مصاحبه 29 رشته دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون سال 94 این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ، مجتبی علوی فاضل اظهار کرد: جدول زمان‌بندی مصاحبه دوره دکتری تخصصی 29 رشته از ساعت 12 روز گذشته روی سایت www.azmoon.net قرار گرفته است.

علوی فاضل در ادامه افزود: دعوت‌شدگان به مصاحبه می‌توانند با مراجعه به این سایت از زمان مصاحبه خود مطلع شوند.

وی تأکید کرد: دعوت‌شدگان باید در زمان تعیین شده در جلسه مصاحبه حضور یابند و اگر هر واجد شرایطی به هر دلیلی نتواند در زمان مقرر در جلسه مصاحبه حضور داشته باشد، امکان مصاحبه دوباره وجود ندارد، براین اساس حضور حاضر نشدن به معنی انصراف از پذیرش تلقی می‌شود.

علوی فاضل در ادامه در پاسخ به این سئوال که دعوت‌شدگان چه مدارکی را باید به همراه داشته باشند، تصریح کرد: داین افراد باید هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند، همچنین به همراه داشتن اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد و ریز نمرات و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد ضروری است.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به این که دعوت متقاضیان بدون آزمون براساس معدل و نمره پایان‌نامه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه در بین معدل و نمره پایان‌نامه زمان ثبت‌نام و زمان مصاحبه فرد مغایرتی وجود داشته باشد مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در خاتمه درباره زمان مصاحبه سایر رشته‌ها مطرح کرد: زمان مصاحبه سایر رشته‌ها نیز متعاقباً اعلام خواهد شد. اما اگر هر واجد شرایطی در مورد زمان مصاحبه با سئوالی مواجه شد، می‌تواند با مراجعه به سایت www.pubr-azmoon.com و طرح سئوال خود در قسمت پرسش و پاسخ در اسرع وقت پاسخ لازم را دریافت کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *